مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

پرداخت ۵ میلیارد ریال به مربیان ورزشی آسیب‌دیده از کرونا در یزد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۸۹۵۶
پرداخت ۵ میلیارد ریال به مربیان ورزشی آسیب‌دیده از کرونا در یزد
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۲ درصد به ۲۵۶ نفر از مربیان ورزشی آسیب‌دیده از بیماری کرونا در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا یزد؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در  گفتگوی به مناسبت هفته دولت در نشست با خبرنگاران استان گفت: کمک به جامعه ورزشی آسیب‌دیده کرونا با پیگیری باشگاه‌ها و همکاری مسوولان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت سایر آسیب‌دیدگان کرونا برای دریافت وام ۲ تا چهار درصد به برخی قرض‌های الحسنه‌ها معرفی و همکاری برای حل مشکل آنها انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به برنامه‌های هفته دولت در حوزه ورزش اشاره کرد که امسال به خاطر کرونا بیشتر در فضای مجازی با همکاری شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گفته شریعتی در این هفته پنج طرح ورزشی مختلف در سطح استان با صرف افزون بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی و زورخانه بهاباد، سالن چند منظوره نصرآباد تفت، چمن مصنوعی مزویرآباد مهریز و چمن مصنوعی رباط پشت بادام اردکان اهم طرح‌هایی که افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد اظهار داشت: طی یکسال گذشته از محل اعتبارات دولتی و همراهی خیران  ۴۴ پروژه ورزشی افتتاح شد که شاخص آنها سالن نصرآباد تفت و و زمین چمن مصنوعی در مرکز استان است.

شریعتی اظهار کرد: در این مدت  ۶۳ خانه ورزشی تجهیز و راه اندازی شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری  ۱۵ خانه ورزش روستایی با همکاری مسوولان در مناطق دوردست برای استفاده مردم و جوانان افتتاح شود.

به گفته این مسوول، در سال گذشته براساس شاخص‌های فدراسیون، ورزش‌های همگانی یزد موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

شریعتی همچنین به چهار میزبانی بین‌المللی در ورزش‌های مختلف اشاره کرد که به خاطر ظرفیت‌های ورزشی خوب استان امسال ادامه دارد.

وی گفت: در سال گذشته ۲۱ مربی به اردو و ۲۷۹ نفر از ورزشکاران در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند.

شریعتی بیان کرد: هم‌اکنون ۷۱  باشگاه اختصاصی ورزش بانوان و ۲۰۰ باشگاه مشترک بین بانوان و آقایان فعالیت طبق مقررات فعالیت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز