معاون اداره‌کل ورزش و جوانان:

سمن‌های جوانان یزد در دولت تدبیر و امید ۸۸ درصد رشد داشته است

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۹۱۶۲
سمن‌های جوانان یزد در دولت تدبیر و امید ۸۸ درصد رشد داشته است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید تنها هشت تشکل مربوط به جوانان در این استان فعالیت داشت که هم‌اکنون این تعداد به ۷۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "احمد طالبی" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد در گفتگوی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: این تشکل‌ها در مناطق مختلف استان با عضویت جوانان علاقه‌مند طبق مقررات در رسیدگی به امور مختلف این قشر فعالیت دارد.

وی ادامه داد: گسترش و تقویت تشکل‌های  مردم نهاد جوانان ( سمن ها) نقش مهمی در پیگیری مطالبات آینده‌سازان و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آنها دارد و اداره‌کل ورزش و جوانان برای تعالی این نهادهای مردمی حمایت های لازم از آنها می کند.

این مسوول خاطر نشان کرد: حضور جوانان در عرصه و واگذاری بخشی از امور به آنها به صورت افتخاری و داوطلبانه ثمره زیادی برای کشور و نظام دارد و باید برای تقویت آنها بیش از گذشته توسط مسوولان حمایت صورت ‌گیرد.

به گفته طالبی، ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف مورد نیاز جزو برنامه‌های اصلی این اداره کل است که تاکنون در استان صورت گرفته و تا پایان امسال نیز  تمامی تمهیدات لازم در این مورد به عمل می‌آید .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز