فرماندار بهاباد عنوان کرد:

خروج بهاباد از محرومیت و بن‌بست مواصلاتی با تکمیل راه بهاباد - دربند

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۹:۴۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۹۲۶۰
خروج بهاباد از محرومیت و بن‌بست مواصلاتی با تکمیل راه بهاباد - دربند
فرماندار شهرستان بهاباد از جمله اقدامات در دستور کار برای محرومیت‌زدایی و رونق این شهرستان دورافتاده از مرکز استان یزد را تکمیل راه بهاباد - دربند خواند که در لیست طرح‌های هفته دولت بهاباد است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «محمدمهدی خانی زاده » فرماندار بهاباد در گفتگویی به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران در محل سالن مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت ۳۸ طرح عمرانی، ورزشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری خواهد رسید.

وی گازرسانی به روستاهای باقیمانده دهستان جلگه، گازرسانی به مجتمع دامداری های بهاباد، بند خاکی سیل بند حوزه غرب بهاباد که باعث رفع خطر ۹۵ درصدی از ورود سیل به شهرستان بهاباد می شود، ساختمان مرکز جامع سلامت شهدای امینی پور بهاباد، فاز اول روشنایی بلوار سردار شهید رفیعیان بهاباد، زورخانه حضرت امیر(ع) بهاباد که یکی از بهترین زورخانه های استان یزد است، گلخانه صیفی جات در آسفیچ، خانه بومگردی آسفیچ، واحد ترمینال ضبط و فرآوری پسته و مدرسه شش کلاسه روستای علی آباد از جمله این طرح‌ها برشمرد.

خانی‌زاده از آغاز عملیات اجرای دو طرح دیگر در این شهرستان به مناسبت هفته دولت نیز خبر داد و تصریح کرد: نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی بهاباد با سرمایه‌گذاری هفت میلیون یورو در این هفته کلنگ‌زنی خواهد شد که امیدواریم در مدت زمان شش ماه آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه عملیات اجرایی راه بهاباد - دربند که مجموع طول مسیر ۱۰۵ کیلومتر است را از دیگر طرح‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: این بخش از طرح با اعتبار ۱۴۴ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد و به بهره‌برداری کامل این مسیر که نیازمند تامین دو هزار میلیارد تومان اعتبار است، شاهد خروج بهاباد از بن‌بست مواصلاتی در استان خواهیم بود.

فرماندار بهاباد از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی و رونق شهرستان را ساخت کارخانه گندله‌سازی بهاباد خواند که هم‌اکنون ۳۷ درصد پیشرفت دارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

خانی‌زاده در پایان از مشارکت بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در شهرستان بهاباد نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، رونق مضاعفی در شهرستان روی دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز