معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

توسعه پایدار با حفظ‌ محیط‌ زیست

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۹۲۹۹
توسعه پایدار با حفظ‌ محیط‌ زیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: حل مشکلات زباله و پسماند در استان مازندران در اولویت دولت قرار دارد و در سال گذشته ۱۲۴ میلیاردتومان در بحث مدیریت زباله استان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تنکابن؛ مهدی رازجویان،  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، در مراسم افتتاحیه کارخانه کمپوست تنکابن که همزمان با هفته دولت برگزار شد، به تاسیس سازمان مدیریت پسماند استان اشاره کرد و افزود: با تاسیس این سازمان انتظار می‌رود مشکلات زباله در استان مازندران با مدیریتی یکپارچه، کمتر شود.

او تصریح کرد: افتتاح کارخانه کمپوست تنکابن بخش زیادی از بحران زباله در این شهرستان را برطرف خواهد ساخت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران افزود: عملیات زهکشی، استخراج و هدایت شیرابه لندفیل قدیمی و همچنین احداث تصفیه‌خانه شیرابه در فازهای بعدی این مجتمع قرار دارند که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند تا مشکلات زباله غرب استان کاهش یابد.

رازجویان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری تنکابن بابت اقداماتی که برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست تنکابن انجام دادند، اظهار داشت: این مجموعه از برکت سفر مقام معظم‌ رهبری به استان مازندران تامین شد.

او با تاکید بر اینکه توسعه پایدار با حفظ محیط زیست رقم خواهد خورد، افزود: برای حفظ محیط زیست در مازندران باید مشکلات زباله را برطرف سازیم.

photo_2020-08-24_21-00-59

photo_2020-08-24_21-01-22

photo_2020-08-24_21-01-58

photo_2020-08-24_21-02-15

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز