نماینده ولی فقیه در لرستان :

باید همه بر مسیر آموزه های دینی حرکت کنیم / لرستان در برگزاری عزاداری امام حسین (ع) الگو است

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۹۳۶۶
باید همه بر مسیر آموزه های دینی حرکت کنیم / لرستان در برگزاری عزاداری امام حسین (ع) الگو است
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت:امام حسین (ع) در مقابل بدعت ایستاد و تنها شهید مذهب شیعه نیست بلکه شهید اسلام است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به  آیین عزاداری شب پنجم ماه محرم در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب از برپایی عزاداری حسینی اظهار رضایت کرده‌اند چراکه با رعایت دستورات بهداشتی همراه بوده است.

اوافزود: عده کمی هم که رعایت نمی‌کنند که باید طبق سفارشات ستاد ملی کرونا عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  شاهرخی یادآورشد : هیات هایی که تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند شایسته است تا در روزهای باقیمانده نسبت به عزاداری اقدام کنند چراکه می‌شود هم عزا را برپا و هم بهداشت را رعایت کرد.

او با اشاره به اینکه لرستان در برگزاری عزاداری الگو است ،یادآورشد: عاشورا حسین بن علی برای همه سطوح جامعه آموزه های دارد و هر مسئول باید خودش را وقف خدمتگزاری به مردم کند و در قبال مسئولیت چیزی را برای خودش ضبط نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  شاهرخی  عنوان  کرد: خیرات و وقف برای مردم است نه برای آقازاده ها، باید برای خدمتگزاری به مردم همواره پیش قدم بود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: چیزی که جزو بدعت است و جزو دین نیست باید روشنگری شود، نظام سلطه ۲۵۰ ساله تمام برنامه‌های خود را به کار گرفت برای اینکه بدعت در دین ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: امام حسین (ع) در مقابل بدعت ایستاد و تنها شهید مذهب شیعه نیست بلکه شهید اسلام است و اگر ایشان نبودند از اسلام خبری نبود.

او گفت: باید همه بر مسیر آموزه های دینی حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز