در مراسمی انجام گرفت؛

تجلیل از فرماندهان ممتاز ارتش در منطقه لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۹۳۷۱
تجلیل از فرماندهان ممتاز ارتش در منطقه  لرستان
مراسم تجلیل از ممتازین ارتش در منطقه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ مراسم تجلیل از فرماندهان ممتاز ارتش در منطقه لرستان با حضور امیر سرتیپ دوم مراد خویش کنار و مسئولین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ ضمن عرض تسلیت بابت فرا رسیدن ماه محرم طی سخنانی اظهارکرد:نیروی زمینی محوری با برخورداری از کارکنان ممتاز و نمونه در صحنه‌های مختلف در هر صورت موثر و کارآمد است و هر بار برگ زرینی بر افتخار نیروی زمینی قهرمان افزوده است.

اوافزود :ارتش جمهوری اسلامی ایران کلیه تهدیدات را رصد کرده و هیچ تردیدی نیست که ما الان احساس خطر بکنیم و برنامه‌ریزی برای آن نداشته باشیم

خوشکنار گفت: با گذشت ۴۱ سال از طول عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند و در سایه درایت و تدبیر سلسله مراتب و بهره مندی از کارکنان ممتاز فعل خواستن را صرف کرده و روی پای خود به تعالی و پیشرفت ایستاده و الحمدلله توانسته ایم  با تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی با اقتدار در تمام زمینه ها روز به روز پیشرفت کنیم و در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی شاهد پیشرفت روز افزون در تمام نیروهای ارتش باشیم.

او بیان کرد: ما از نظر دفاعی در جهان ممتاز می باشیم و در تامین پایدار نظام جمهوری اسلامی دست آوردهای بسیار خوبی داشته که همه اینها زحمات نیروهای کارآمد و ممتاز در ارتش می باشد.

امیر خوشکنار گفت: ورود موثر کارکنان نزاجادر بحث سیل،زلزله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش‌های بسیار خوبی از خود نشان داده ایم که همگان بر این امر اذعان دارند.و همه اینها به تدبیر حکیمانه سلسله مراتب فرماندهی در ارتش می باشد.

همچنین در پایان  مراسم از  ۲۲ نفر از فرماندهان و کارکنان ممتاز ارتش در زمینه های مختلف نظامی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز