سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس:

ساختمان سابق شهرداری فردیس مرکز تجاری می شود/ پیگیر تکمیل بیمارستان هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۹۴۴۵
ساختمان سابق شهرداری فردیس مرکز تجاری می شود/ پیگیر تکمیل بیمارستان هستیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به بلا استفاده ماندن ساختمان سابق شهرداری گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در حوادث آبان ماه سال گذشته برای ساختمان قدیم شهرداری واقع شد این ساختمان تا به این لحظه بدون استفاده مانده و مدیریت شهری تصمیم دارد تا این محیط به مرکز تجاری تغییر کاربری دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسن سعیدی باشسیز اظهار کرد: از آنجا که ساختمان سابق شهرداری خسارت زیادی را متحمل شده بود و مرمت و بازسازی آن هزینه نگفتی بدنبال داشت مدیریت شهری فردیس تصمیم گرفت تا با تغییر کاربری و تبدیل این محیط به مرکز تجاری سودآوری خوبی برای شهر داشته باشد. این در حالی است که پروژه تغییر کاربری در حال حاضر در کمیسیون ماده 5 قرار دارد و پس از بررسی بدنبال جذب سرمایه گذار خواهیم رفت.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اهم برنامه های فردیس در این هفته خاطرنشان کرد: سرای محله بوستان فردیس در دو طبقه به مساحت 300 متر مربع با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان و با حضور معاون استاندار افتتاح و در اختیار مردم شریف فردیس قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس افزود: برای نخستین بار مرکز پایش تصویری نیز با کنترل نهادهای امنیتی در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید.

سعیدی باشسیز به کلنگ زنی بلوار مپنا اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در 2400 متر کلنگ زنی شد و قرار است در محدوده جنوبی این بلوار لاین کندرو و فضای سبز را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین پروژه نیمه کاره بلوار شهدای اقتدار در کمربندی غربی فردیس مجددا در هفته دولت توسط شهرداری از سر گرفته شد و امیدواریم تا پایان نخستین دوره شورای اسلامی شهر فردیس این قبیل طرح های عمرانی را به بهره برداری برسانیم.

این مسئول در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان فردیس گفت: این بیمارستان اصلی ترین نیاز و دغدغه مردم است و ما هم به صورت شبانه روزی پیگیر احداث آن هستیم اما بدون شک بخش اعظمی از منابع مالی باید توسط مسئولین استانی فراهم شود لذا امیدواریم بیمارستان نیز به مانند سایر پروژه ها تا پایان سال از پیشرفت چشمگیری برخوردار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز