از بازار بورس چه خبر؟

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۹۵۸۳
از بازار بورس چه خبر؟
مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی گفت: مقایسه نوسان شاخص کل قیمت در پایان دوره تیر با پایان دوره مرداد ماه در بازار بورس این استانها بیانگر افت ۱۵۸ هزار و ۹۶۵ واحدی شاخص است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد خدادوست افزود: شاخص کل قیمت سهام در پایان دوره تیر ماه امسال در بازار بورس استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی به یک میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۹۴ واحد رسیده بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که همین شاخص، مرداد ماه امسال در بازار بورس منطقه خراسان شمالی و خراسان رضوی به میزان یک میلیون و ۷۵۷ هزار و ۲۲۹ واحد ثبت شد.

مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی گفت: ظرف دوره مرداد امسال دو میلیون و ۱۸۱ هزار سهم به ارزش ۴۴ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال در بازار بورس اوراق بهادار این دو استان معامله شد.

وی افزود: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی ظرف مرداد ماه گذشته به میزان دو میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۳۵۲ هزار ریال محاسبه شد.

همچنین ظرف این مدت ۱۵۶ کارگزاری و ۱۳ شرکت استانی در معاملات بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی طی مرداد ماه حضور داشتند

 

نظر شما