تورنمنت والیبال «جام دریاچه ارومیه»

برد شهرداری ورامین برابر شهرداری ارومیه

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۹۶۱۷
برد شهرداری ورامین برابر شهرداری ارومیه
در نخستین دیدار تورنمنت والیبال «جام دریاچه ارومیه» تیم شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر صفر برابر شهرداری ارومیه به برتری دست یافت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در آغاز مسابقات ۴ جانبه والیبال ارومیه «جام دریاچه ارومیه»  تیم شهرداری ورامین برابر شهرداری ارومیه به برتری ۳ بر صفر دست یافت.

در این دیدار، نماینده ورامین موفق شد در ۳ ست و با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ شهرداری ارومیه‌ را شکست دهد.

مهرداد بابایی از شهرداری ورامین با کسب ۱۴ امتیاز و پوریا یلی از شهرداری ارومیه با کسب ۱۳ امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند.

تیم شهرداری ارومیه را پیمان اکبری با ترکیب سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، پوریا یلی، میثم صالحی، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور به زمین فرستاد و حسین ولایی، بهزاد حیدرشاهی، مهرداد بابایی، علیرضا جلالی، آرش تقوی، رضا اصلانی و محمد فلاح ترکیب اولیه تیم شهرداری ورامین را به سرمربیگری مجید تابش‌نژاد در این بازی تشکیل می‌دادند.

مصاحبه سرمربیان

پیمان اکبری سرمربی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بازیکنان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، گفت: بازیکنان در این بازی نسبت به آنچه در تمرینات مدنظر داشتیم نبودند و در این بازی با ترس و دست کم گرفتن تیم حریف بازی کردند.
وی افزود: از نبود تماشاگران ناراحتیم و امیدوارم با ریشه کن شدن بیماری کرونا، بار دیگر شاهد حضور تماشاگران باشیم.

مجید تابش‌نژاد سرمربی شهرداری ورامین با قدردانی از میزبانی ارومیه گفت: بازی خوبی برابر حریف انجام دادیم و توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کرونا مشکلات زیادی برای همه تیم‌ها بوجود آورده ولی با انجام تمرینات مناسب، آماده حضور در لیگ برتر هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز