رئیس کمیته خودروهای دو دیفرانسیل بانوان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز:

ورزشکاران منتظر دوره های جذاب نقشه خوانی باشند/ بانوان البرزی در کشور کم نظیرند

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۹۸۳۵
ورزشکاران منتظر دوره های جذاب نقشه خوانی باشند/ بانوان البرزی در کشور کم نظیرند
رئیس کمیته خودروهای دو دیفرانسیل بانوان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی البرز با اشاره به موفقیت بانوان استان در کشور گفت: توانایی ورزشکاران البرزی درتمامی مسابقات ثابت شده و ما هم وظیفه خود می دانیم برای این عزیزان بهترین دوره های ورزشی را برگزار کنیم لذا این نوید را می دهیم به محض کمرنگ شدن بیماری کرونا شاهد برگزاری کلاس های جذاب نقشه خوانی در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فرزانه کریمی اظهار کرد: سال 95 قهرمان قهرمانان آفرود کشور از ورزشکاران البرزی بودند و سال 97 نیز بانوان استان در رقابت های تورینگ و سافاری کشور خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: بدون شک استان البرز را می توان سرآمد رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور دانست و همین موفقیت ها باعث شده بنده و تعدادی از اعضای هیئت البرز در فدراسیون نیز صاحب کرسی باشیم.

رئیس کمیته خودروهای دو دیفرانسیل بانوان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن اشاره به حضور قدرتمند ورزشکاران استان در مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه ها با حمایت های هیئت ورزشکاران در تمامی مسابقات کشوری از جمله رقابت های قزوین، ماکو، سمنان، همدان، تبریز و مسیر البرز تا کویر مرنجاب حضور داشتند و در هر نقطه از ایران افتخار آفریده اند.

کریمی

 کریمی با بیان اینکه حدود ورزشکار حرفه ای در البرز حضور دارند گفت: خیالمان از کسب مقام در مسابقات کشور راحت است اما از آنجا که آینده نگری و توجه به استعدادهای پایه جزو اصلی ترین سیاست های هیئت است همواره سعی کرده ایم تا با بسترسازی مناسب ورزشکاران مستعد جدیدی را به ورزش استان تزریق کنیم.

وی که مسئولیت نایب رئیس بانوان کمیته تورینگ و سافاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را نیز برعهده دارد در خصوص مشکلات و چالش های پیرامون این رشته عنوان کرد: شرکت در مسابقات با خودروهای دودیفرانسیل هزینه سنگینی دارد و هرکسی از عهده انجام آن بر نمی آید اما در حد توان سعی کرده ایم تا با در نظر گرفتن خودرویی مناسب برای تمرین حداقل علاقه مندان به این رشته از تجربه و تمرین در این رشته جذاب محروم نشوند.

 

ماشین

این مسئول تصریح کرد: همواره تلاش کرده ایم تا کسی در حسرت تجربه سوارشدن خودروهای دودیفرانسیل و هیجان در کوهستان نباشد، از همین رو چندباری بنده و همسرم حتی خودروهای خودمان را به علاقه مندان داده ایم تا این هیجان را تجربه کنند.

کریمی ضمن قدردانی از حمایت های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: زحمات این مجموعه به خصوص شخص آقای درویشی موجب شده تا تمام کمیته های هیئت مثل یک خانواده عمل کنند و همگی جهت تحقق اهداف که همان توسعه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری است تلاش کنند.

رئیس کمیته خودروهای دو دیفرانسیل بانوان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در پایان گفت: وقتی صحبت از خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به میان می آید این یک شعار نیست بلکه تمامی اعضای هیئت در بحران هایی نظیر سیل و زلزله با هماهنگی هم در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شده و به هموطنان خود کمک رسانی می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز