دوومیدانی کاران لرستانی در مسابقات جایزه بزرگ کشور خوش درخشیدند / فتحی گنجی رکورد ملی را جابجا کرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۹۹۱۰
دوومیدانی کاران لرستانی در مسابقات جایزه بزرگ کشور خوش درخشیدند / فتحی گنجی رکورد ملی را جابجا کرد
ورزشکاران دوومیدانی لرستان در مسابقات جایزه بزرگ کشور که در تهران برگزار شد، با دو مدال طلا، دو نقره و جابجایی یک رکورد ملی خوش درخشیدند.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ دبیر هیات دوو میدانی استان لرستان در این خصوص اظهار کرد: در مسابقات جایزه بزرگ کشور که در تهران برگزار شد، تیم دوومیدانی لرستان با ۴ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و توانست  با دو مدال طلا، دو نقره و یک جابجایی رکورد کشور، خوش بدرخشد.

ایرج سپهوندافزود: در این مسابقات علی فتحی گنجی در پرتاب نیزه در رده جوانان با پرتاب ۷۳.۱۲ متر توانست علاوه بر مدال طلا، رکورد ملی کشور را هم جابجا کند که این رکورد ارزشمند را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی استان تبریک عرض می نماییم.

 دبیر هیات دوو میدانی استان لرستان بیان کرد: در ۱۵۰۰ متر علی فهیمی با ۴:۲۲:۳۳ دقیقه به مدال طلا و امیرحسین برزویی با ۴:۲۲:۷۵ دقیقه به مدال نقره دست یافتند.

او تصریح کرد: در ۵۰۰۰ متر مرتضی بیرانوند با ۱۵:۱۲:۸۴ دقیقه  به مدال نقره دست یافت و تیم لرستان با دو مدال طلا، دو نقره و یک رکورد به ملی خوش درخشیدند.

 سپهوند بیان  کرد:با مجوز ستاد ملی کرونا اواخر شهریور ماه لیگ برتر دوومیدانی کشور برگزار خواهد شد و انشالله تیم دو و میدانی لرستان با ۴ تیم اعم از دو تیم بزرگسال آقایان و بانوان  و دو تیم جوانان دختران  و پسران در قالب تیم شرکت پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

اوادامه داد: امیدواریم که بتوانیم با تلفیقی از ورزشکاران بومی استان و ورزشکاران تاب کشور بتوانیم قهرمانی خودمان را تکرار کنیم و از دکتر حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس به عنوان اسپانسر دو و میدانی لرستان که نگاه ویژه به جوانان دوومیدانی استان داشته و حامی دومیدانی بوده  و با  کمک های بی شائبه و بدون چشم داشتی  باعث شده دو و میدانی لرستان تحول عظیمی در آن ایجاد شود.

 سپهوند گفت: امسال با حمایت شرکت پلیمر خلیج فارس  چهار تیم در لیگ برتر خواهیم داشت و در حال حاضر یکی از تیم داران دو و میدانی قوی و خیلی خوب در کشور هستیم.

 

 

نظر شما