استاندار گلستان:

عزاداری در فضاهای مسقف و دسته روی ممنوع/ در صورت سفید شدن وضعیت در اجرای مراسمات تجدید نظر خواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۹۹۹۴
عزاداری در فضاهای مسقف و دسته روی ممنوع/ در صورت سفید شدن وضعیت در اجرای مراسمات تجدید نظر خواهد شد
استاندار گلستان گفت: هرگونه دسته روی و برگزاری عزاداری در فضاهای مسقف ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس صبح امروز چهارشنبه ۵ شهریور در استاندار گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا: در حال حاضر ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد و روند شیوع کرونا در استان رو به کاهش است و امیدواریم طی ۲ یا ۳ هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت سفید شدن کل استان حرکت کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: از صدر تا ذیل نظام جمهوری اسلامی دلسوز مردم هستند و علاقه مند به برگزاری عزاداری های ماه محرم هستند اما جهت حفظ سلامت مردم رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا می دانیم.

حق شناس با اشاره به اهمیت اجرای پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسمات محرم گفت: هرگونه دسته روی و برگزاری عزاداری در فضاهای مسقف ممنوع است اما اگر چنانچه هر یک از شهرهای استان از وضعیت زرد خارج شده و به وضعیت سفید برسند در اجرای مراسمات تجدید نظر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دغدغه های مذهبی مردم را درک می کنیم و امیدواریم همانگونه که رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد از عید قربان با حداقل مشکلات عبور کنیم همراهی همگانی در ایام محرم نیز می توانند سفید شدن استان را تسریع کند.

 

نظر شما