مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

بهره برداری از ۹ پروژه عمرانی – ورزشی در لرستان طی هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۰۰۸۴
بهره برداری از  ۹ پروژه عمرانی – ورزشی در لرستان طی هفته دولت
سید علی کریمی گفت: 9 پروژه عمرانی – ورزشی را درحوزه ورزش لرستان در شهرهای خرم آباد، بروجرد ، الیگودرز و سلسله برای هفته دولت در نظر گرفتیم

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان سلسله  ، اظهارکرد: زمین چمن مصنوعی سلسله یک زمین چمن  با کیفیت است.

 او با اشاره به افتتاح  پروژه  های عمرانی -ورزشی  درطی هفته دولت  امسال  در لرستان ، افزود: با توجه به خدمات رسانی دولت به لرستان در حوزه ورزش     9 پروژه عمرانی -ورزشی را برای افتتاح در شهرستان های  خرم آباد ، بروجرد ،الیگودرزو سلسله در نظر گرفتیم که امروزدر شهرستان سلسله شاهد افتتاح یکی از این پروژه ها هستیم.

  کریمی با بیان اینکه  بهره برداری از این پروژه ها به ورزش استان کمک وبررشد ورزش استان موثر است ، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با تکمیل و افتتاح این پروژه ها  استاندارد های لازم را برای ورزش استان به دست بیاوریم .

  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در ادامه به تاثیر تحریم ها و مشکلات کلان بر حوزه ورزش کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به  شرایط تحریمی وتاثیر براعتبارات در بحث زیرساخت های ورزشی با برنامه ریزی و مدیریت خوبی که وزرات ورزش خصوصا ودر مناطق محروم در نظر گرفت شاهد افتتاح  اینچنین پروژه های در استان های محروم از جمله لرستان هستیم .

  او تاکید کرد:  خوشبختانه نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش وجوانان به مناطق محروم وتوجه به  سرانه ورزشی  در این مناطق این بارقه امید را در ما ایجاد کرده تا بتوانیم توازن را در سراسر کشور داشته باشیم .

 کریمی همچنین به بحث آسیب های شیوع ویروس کرونابه ورزش کشور اشاره کرد و افزود: شیوع ویروس  کرونا به  ورزش  کشور ضرر وارد کرد ولی خوشبختانه مدیریت درست ورزش  باعث شد که  آسیب های که از لحاظ جسمی به ورزشکاران  وارد می شود کم باشد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در پایان گفت: امیدواریم که شهرستان الشترکه  یکی از شهرستهای با ظرفیت در حوزه ورزش استان است ونخبگان ورزشی مختلفی در سطح کشور و بین المللی دارد با تکیمل وافتتاح این پروژه ها دارای ورزشی  شکوفا تر شود .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز