در صحن شورای شهر گرگان با حضور خبرنگاران مطرح شد:

تلاش برای تعامل جزئی تر با رسانه ها/ خبرنگاران برهم زننده حیات خلوت مدیران

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۰۱۴۱
تلاش برای تعامل جزئی تر با رسانه ها/ خبرنگاران برهم زننده حیات خلوت مدیران
در صحن امروز شورای اسلامی شهرگرگان تلاش برای تعامل جزئی تر، قوی تر و موثر تر با خبرنگاران و رسانه ها اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ دویست و چهل و سومین جلسه صحن رسمی و علنی شورای شهر گرگانبه ریاست سید محمد مرتضوی با حضور دیگر اعضاء شورای شهر با موضوع تقدیر از خبرنگاران برگزار شد.

سید محمد مرتضوی در این جلسه اظهار کرد: لازم است جلسات شورای شهر با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی به همکاری های شورای شهر با اصحاب رسانه اشاره کرد و افزود: در طول این دوره از شورای شهر نقص هایی در مدیریت شهری بوده و همینطور گاهی اوقات ممکن است به دلیل در جریان نبودن جزئیات از سوی رسانه ها شفافیت لازم و دقیق صورت نگرفته باشد اما ما امیدواریم از این به بعد بتوانیم همکاری و رضایتمندی دوجانبه ای را در تعامل با رسانه ها شاهد باشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران ادامه داد: اطلاع رسانی و پوشش خبری در چند ماه گذشته بسیاری از پروژه های بزرگ و پروژه های پیش رو و همچنین اقدامات انجام شده در بافت تاریخی به خوبی توسط رسانه ها منعکس شد اما با این حال بایستی این همکاری در انعکاس اخبار بیشتر از گذشته صورت بگیرد.

در ادامه مهران کاظم نژاد دبیر دوم شورای اسلامی شهر گرگان نیز اظهار کرد: رسانه ها بدون هیچ توقعی در جلسات شورای شهر حاضر میشوند و لازم است حداقل ما برای احداث خانه مطبوعات به آنان کمک کنیم.

وی افزود: مشکلات بودجه ای بسیار زیاد است و مطلع هستید که بسیاری از پروژهای درون شهری برعهده دولت است بنابر این از نمایندگان مجلس درخواست داریم تا برای تبدیل بودجه ملی به بودجه شهری نهایت تلاش خود را بکار گیرند و مطالبه گری خود را افزایش دهند.

در ادامه سعید رحیمی سخنگوی شورای شهر گرگان در این جلسه از شورا گفت: در کنار نقد منصفانه حرمت و حیثیت افراد به رسمیت شناخته شود.

وی گفت: باید در کنار نقد ها پیشنهاد های سازنده نیز وجود داشته باشد در غیر این صورت آن خبرگزاری از پشتوانه کارشناسی برخوردار نیست.

رحیمی بیان داشت: بنده برای همکاری با خبرنگاران اعلام آمادگی کامل دارم و به دلیل اینکه صاحبان اصلی این پارلمان مردم هستند و بودجه مردم در شهرداری و شورای شهر استفاده میشود بنابراین حساسیت برای اطلاع رسانی و شفافیت از روند جلسات و اقدامات این پارلمان به مردم بسیار اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: در این دوره که بنده در شورای شهر حضور داشتم دولت هیچ کمکی در حوزه ی فرهنگی، ورزشی ، عمرانی و هنری به شهرداری ها نداشته است.

ناصر گرزین عضو پیشکسوت و نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه اظهار کرد: خبرنگاران بازوی قوی برای مدیران هستند و باعث رخ دادن اتفاقات مثبت و تسریع امور مهم هستند و از ایجاد خانه خلوت مدیران پیشگیری میکنند.

وی تاکید کرد: خبرنگار نماد دیپلماسی روابط شهری و اجتماعی است و به تصمیم سازی درست مدیران کمک خواهند کرد.

در پایان این جلسه از  خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز