استاندار یزد:

هفته دولت، فرصتی برای تجدید پیمان دولتمردان با مردم است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۰۲۲۱
استاندار یزد گفت: هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردم و تلاشی مضاعف برای افزایش سطح اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه و تحکیم پل‌های ارتباطی میان دولت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد علی طالبی" استاندار یزد در جریان افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای دولت افزود: دشمنان نظام با تحمیل جنگ و تحریم های اقتصادی استقلال کشور را نشانه گرفته بودند که با شکست مواجه شدند.

وی افزود: ملت ایران با تحمل همه سختی ها و کمبودها با هدایت رهبر معظم انقلاب توانستند آزادی و مردم سالاری دینی را حفظ کنند و در حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید ، توانسته ایم قله های رشد و توسعه در همه حوزه ها را فتح کنیم.

وی با بیان اینکه با تلاش های انجام گرفته، آینده روشنی در انتظار شهرستان بهاباد است و با تاکید بر اینکه توسعه روستاها و توزیع امکانات از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است یادآور شد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان رفاه اجتماعی را برای مردم به ویژه روستاییان فراهم سازیم .

 در سفر استاندار یزد به بهاباد ۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و راهسازی با اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز