فرماندار مهریز:

۱۸۵ میلیارد تومان صرف طرح‌های عمرانی هفته دولت در مهریز شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۰۲۴۵
۱۸۵ میلیارد تومان صرف طرح‌های عمرانی هفته دولت در مهریز شد
فرماندار مهریز گفت: ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه دولتی، بخش‌خصوصی و مشارکت خیران صرف ۴۹ طرح فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و صنعتی شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "رضا زارع زاده مهریزی" فرماندار مهریز روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران استان افزود: با بهره‌برداری از طرح‌ها که همچنان ادامه دارد زمینه اشتغال ۲۹۵ نفر در منطقه فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال جهش تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری و حمایت دولت است ادامه داد: زمینه مناسب برای حضور بخش خصوصی و خیران برای ایجاد تولید و اشتغال فراهم است.

این مسوول اظهار کرد: موقعیت منطقه به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور، آب و هوای مناسب، همکاری مسوولان، وجود زیرساخت در شهرک‌های صنعتی جزو ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری است.

زارع زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ اثرتاریخی و فرهنگی شهرستان شناسایی شده و بیش از ۱۲۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور و ۲ اثر در فهرست جهانی به ثبت رسیده بر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: زمینه برای حضور بخش‌خصوصی و خیران در منطقه به خوبی فراهم است و می‌توانند از بستر مناسب برای ایجاد اشتغال و تولید و کمک به مردم و کشور مشارکت کنند.

فرماندار مهریز، انتقال پاسگاه بین راهی شهید مدنی به خارج شهرستان را یک مطالبه مهم ذکر کرد که تاکنون برای انجام آن اقداماتی شده و جدی در دستور کار دولت و مسوولان است.

زارع زاده مهریزی همچنین ایجاد میهمان شهر برای شهروندان خارجی را جزو برنامه‌های مهمی ذکر کرد که با جدیت در شهرستان پیگیری می‌شود. 

گفتنی‌ست مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد با جمعیتی برابر با ۳۴٬۲۳۷ قرار دارد.

نظر شما