استاندار البرز:

افزایش حق آبه البرز برای تامین نیاز شهرک های صنعتی/ البرز هزار تولیدکننده کالای سلامت محور دارد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۰۳۸۴
افزایش حق آبه البرز برای تامین نیاز شهرک های صنعتی/ البرز هزار تولیدکننده کالای سلامت محور دارد
استاندار البرز از افزایش حق آبه استان از محل سدها جهت بهره‌برداری شهرک های صنعتی البرز به میزان ۲۰۰ لیتر بر ثانیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی عصر چهارشنبه در نشست تخصصی با مدیران شهرک های صنعتی استان که پیرامون بررسی مشکلات و موانع شهرک ها و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع آنها برگزار شد، اظهار کرد: همواره درصدد حل مشکلات و ارتقا زیرساخت های شهرک های صنعتی استان هستیم و امسال نیز به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با جدیت دوچندان وارد میدان شدیم.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت های شهرک های صنعتی استان حاصل پیگیری های مجدانه و بسیج مسئولان ملی و استانی است، ادامه داد: پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج اقدامی بزرگ است که تامین گاز در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی البرز را تا 50 سال تضمین می کند و گاز شهرک های صنعتی استان را به یکدیگر متصل می کند.

شهبازی گفت: عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولت البرز با اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان آغاز شده و با 45 درصد پیشرفت به سرعت در حال پیشرفت است و پست 400 کیلوولت بعدی نیز آماده آغاز عملیات است.

وی افزود: یک هزار واحد تولید کالای سلامت محور کشور در البرز مستقر هستند و بخش بزرگی از نیاز کشور را در این حوزه تامین می کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: در سفر وزیر محترم نیرو به البرز موضوع تخصیص آب به میزان 20 میلیون متر مکعب آب در سال به البرز محقق شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم با حفر چاه با ظرفیت تامین 500 میلیون متر مکعب نیز بخش دیگری از نیازها را تامین کنیم.

شهبازی افزود: تصفیه خانه جدید نیز با ظرفیت تصفیه 15 میلیون متر مکعب بر ثانیه در کرج ظرف 12 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: امسال افزایش 11 درصدی مصرف برق در حوزه تولید و صنعت البرز را داشتیم که حاکی از فعالیت و پویایی تولید و صنعت البرز و حرکت در مسیر جهش تولید است.

استاندار البرز گفت: رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر برای شهرک های صنعتی اشتهارد، انگیزه مضاعفی برای تولیدکنندگان و صنعتگران البرز بود و در خصوص اقدامی که از سوی یک کارشناس و مسئول در حوزه مالیات صورت گرفته به جد پیگیر هستیم.

شهبازی در پایان گفت: ساماندهی لکه های صنعتی البرز همچنان به جد در دستور کار است و این امر به سرعت یکی پس از دیگری محقق می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز