سرمربی باشگاه تکواندو فتح صدر البرز:

همدلی عامل اصلی قهرمانی فتح صدر بود/ برای شروع مجدد لیگ لحظه شماری می کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۰۴۰۰
همدلی عامل اصلی قهرمانی فتح صدر بود/ برای شروع مجدد لیگ لحظه شماری می کنیم
سرمربی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز ضمن اشاره به عامل اصلی قهرمانی دختران البرزی در لیگ کشور گفت: همدلی، یکرنگی و تلاش تمامی اعضای تیم اصلی ترین دلایل موفقیت تیم وکسب قهرمانی در نخستین تجربه حضور در لیگ کشور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، فاطمه نورملکی در خصوص نحوه شکل گیری باشگاه فتح صدر البرز اظهار کرد: این باشگاه پیش از این سال ها در فوتبال فعالیت داشته و به دنبال آن مدیریت باشگاه تصمیم به تیمداری در تکواندو گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که مدیریت باشگاه به دنبال فعالیت حرفه ای و مدون در تکواندو بود در ابتدا جلسات فنی و کارشناسی بسیاری تشکیل شد و در نهایت تیم فتح صدر البرز با حضور برترین کادر فنی و بازیکنان بومی در تمامی پایه های آقایان و بانوان شکل گرفت.

سرمربی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز با بیان اینکه با بازیکنان برای نخستین بار مطابق با قوانین حرفه ای قرارداد بستیم عنوان کرد: ما از ابتدا کار خود را با هدف حضور پرقدرت در مسابقات آغاز کردیم و براساس برنامه 7 ماه پیش از آغاز مسابقات با بازیکنان مدنظر وارد مذاکره شدیم و باشگاه همزمان با عقد قرارداد 20 درصد از آن را به ورزشکاران پرداخت کرد.

نورملکی با بیان اینکه حواشی پیرامون تیم نتوانست مانع قهرمانی دختران البرزی شود خاطرنشان کرد: ما کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کردیم و می دانستیم که بدون شک مسیر موفقیت و قهرمانی حواشی خاص خود را دارد و فتح البرز بدون توجه به حواشی اردوهای آماده سازی خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کرد و در نهایت جام قهرمانی به استان تکواندو خیز البرز رسید.

وی در خصوص سطح رقابت های جام کوثر گفت: تمامی تیم های حاضر از نفرات خوبی برخوردار بودند و تا هفته آخر تلاش کردند این در حالی است که حضور فتح صدر به نوعی مسابقات را از حالت تک قطبی خارج و رقابت خوبی در آن ایجاد کرد و نتایج آن را در ورزش ملی شاهد خواهیم بود.

سرمربی باشگاه تکواندوی فتح صدر البرز ضمن اشاره به تعطیلی لیگ اظهار کرد: بیماری کرونا ورزش تمام دنیا را تحت شعاع قرار داده و تکواندو هم از این قاعده مستثنی نیست لذا امیدوارم وزارت ورزش، فدراسیون و ستاد مقابله با کرونا به صورت یکپارچه عمل کنند و برگزاری مجدد لیگ را شاهد باشیم.

نورملکی تصریح کرد: ما برای حضور در لیگ و رقابت با حریفان لحظه شماری می کنیم و امیدواریم پویایی هرچه زودتر به ورزش کشور برگردد، البته وزارت ورزش و جوانان مجوز برپایی اردوی تیم ملی تکواندو و کاراته را صادر کرده که می توانیم این موضوع را به فال نیک بگیریم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: با حمایت های آقای شریفی، باشگاه فتح صدر تمام تمرکز خود را در لیگ برتر معطوف نخواهد کرد و بدون شک برنامه ریزی های برجسته ای خواهد داشت، برای افزایش سطح فنی بازیکنان در رقابت های بین المللی داخلی و حتی برون مرزی شرکت می کنیم . برای فصل جدید نیز در برخی از اوزان دست به بازسازی زدیم و با جذب 3 بازیکن باکیفیت قطعا حضور پرقدرت تری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز