سمن ها، اهرمی قوی در توسعه فعالیت‌های حوزه ورزش‌وجوانان

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۳
رییس اداره ورزش‌وجوانان تربت‌حیدریه گفت: در‌وضعیت کنونی با توجه به چالش‌های اقتصادی موجود وکاهش منابع مالی در بخش دولتی، ورود بخش خصوصی در قالب موسسات مردم نهاد می تواند اهرمی قوی در توسعه‌ و تقویت فعالیت‌های حوزه ورزش‌وجوانان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، مجید رضایی در نشستی‌ با اعضای موسسه مردم‌ نهاد سفیران سلامت‌ و پویایی با اشاره به نقش موثر سمن‌های‌ جوانان در توسعه فرابخشی فعالیت‌های مختلف گفت: در‌ وضعیت کنونی با توجه به چالش‌های اقتصادی موجود وکاهش منابع مالی در بخش دولتی، ورود بخش خصوصی در قالب موسسات مردم نهاد می تواند اهرمی قوی در توسعه‌ و تقویت فعالیت‌های حوزه ورزش‌ و جوانان باشد و در این راستا از تشکیل و راه‌اندازی سمن‌های جوانان در شهرستان حمایت خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش ‌و جوانان تربت‌ حیدریه با بیان اینکه در سیاست‌های کلان کشور نیز شاهد نگاه مثبت و حمایتی دولت از تشکل‌های مردم ‌نهاد بویژه در حوزه جوانان هستیم افزود: راه اندازی سمن ها از یک‌سو موجب امیدبخشی و جلب اعتماد قشرجوان شده و از سوی دیگر به توسعه کارآفرینی و رونق فضای کسب وکار توسط این قشر در جامعه کمک قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تا کنون نزدیک به ۴۰سازمان مردم‌نهاد در حوزه ورزش‌وجوانان تربت حیدریه به ثبت رسیده بیان کرد: از این تعدادچهار موسسه اعتبارنامه خودرا از وزارت ورزش‌وجوانان دریافت نموده‌اند و درتلاشیم تاپایان سال جاری این تعداد دوبرابر شود.

گفتنی است؛ موسسه مردم نهادسفیران سلامت ‌و پویایی‌ که در پایان این نشست اعتبارنامه خودرا دریافت نمود با‌ رویکرد اجتماعی،ورزشی و ورزشهای همگانی توسط فاطمه کاویانی، کارشناس تربیت بدنی در تربت حیدریه راه‌اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز