استاندار لرستان:

تاکنون چهار هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در لرستان هزینه شده است

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۰۴۳۸
تاکنون چهار هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در لرستان هزینه شده است
سید موسی خادمی گفت: تاکنون چهار هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل و در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده استان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی در شورای برنامه ریزی لرستان که در شهرستان پلدختر برگزارشده بود ،اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده استان صورت گرفته و تاکنون چهار هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت در لرستان هزینه شده است.

اوافزود: هرگاه مدیری برای حل یک مشکل به مردم قول می‌دهد باید به وعده خود در زمان تعیین‌ شده عمل کند.

 خادمی بیان کرد: سیل‌ زدگان ملاوی پلدختر جهت تحویل زمین مسکونی خود از هفته آینده به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

 استاندار لرستان خاطر نشان کرد:  سایت مسکن معمولان  دارای ایراداتی است که دستگاه‌های متولی باید برای رفع این نواقص اقدام کنند.

او گفت:  دهیاری‌ها و اعضای شورای اسلامی روستاها باید از سکونت افرادی که دولت برای آن‌ها واحد مسکونی جایگزینی ساخته در حاشیه رودخانه جلوگیری کنند و در صورت مشاهده تخلف فرد خاطی به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شود.

 خادمی ادامه داد:  تقریباً ۴ ایستگاه توسط جهاد کشاورزی  و یک ایستگاه مهم جایدر توسط آب منطقه ای تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و مابقی هم تامین منابع خواهند شد.

او خاطر نشان کرد: در بحث جاده ها تعداد زیادی از پل ها ساخته شده اما حدود ۱۶ پل بزرگ و کوچک زمین و امکانات مورد نیاز برای گاوداری سه هزار راسی به شستا معرفی شود تا انشاالله بتوانیم آن را طبق برنامه زمانبندی به نتیجه برسانیم.

خادمی تاکید کرد: در خصوص کارخانه آهک هیدراته پیگیری ها جدی تر انجام شود تا بتوانیم طبق برنامه آنرا به نتیجه برسانیم.

 او بیان کرد: امروز در این جلسه  مهمترین مشکلات شهرستان پلدختر را جمع بندی کردیم و  به نوعی برنامه یکساله شهرستان را بستیم و سعی می کنیم ظرف یک سال آینده مشکلات موجود را سر و سامان بخشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز