رئیس هیأت تیراندازی با کمان اردبیل خبر داد

راه اندازی اولین سایت تیراندازی با کمان در استان اردبیل

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۰۵۲۰
راه اندازی اولین سایت تیراندازی با کمان در استان اردبیل
رئیس هیأت تیراندازی با کمان اردبیل از راه اندازی اولین سایت تیراندازی با کمان در استان اردبیل خبر داد؛اولین سایت تیراندازی با کمان در استان اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش برنا،بهنام کمالی با اشاره به اینکه رشته تیراندازی با کمان از جمله رشته‌های ورزشی المپیک است و توانسته برای کشور مدال المپیکی کسب کند، عنوان کرد: استان اردبیل از ظرفیت‌های خوبی در این رشته ورزشی برخوردار است و می‌توانیم در صورت تأمین امکانات و زمینه‌ها شاهد درخشش کمانداران اردبیلی در تمامی رشته‌های تیراندازی با کمان در سطح کشور باشیم.

وی افزود: متأسفانه بیماری کرونا تمرینات کمانداران را به تعطیلی کشانده است و در تلاش هستیم زمینه تمرین ورزشکاران این رشته را در محیط باز فراهم کنیم.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان اظهار کرد: تیراندازی با کمان جزو رشته‌های هزینه بر است و خانواده‌ها و ورزشکاران در تأمین لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود دچار مشکلاتی هستند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: شهرستان‌های پارس‌آباد، نمین و مشگین شهر جزو شهرستان‌های فعال در این رشته ورزشی هستند و برنامه داریم شهرستان‌های فاقد هیأت تیراندازی با کمان را احیا و نفرات اصلح را برای ریاست هیأت این شهرستان‌ها انتخاب کنیم.

کمالی در خصوص وضعیت فعالیت کمیته‌های این هیأت بیان کرد: در ایام کرونا برخی از کمیته‌های ورزشی هیأت استان را مشخص و احکام مسئولان آن‌را صادر کردیم و تعدادی از کمیته‌های دیگر هیأت استان را نیز در روزهای آینده مشخص خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هیأت تیراندازی با کمان استان در سال‌های اخیر دارای مشکلات و معضلاتی بود که روند اجرایی مدیریت هیأت فعلی را با مشکل مواجه کرده لذا ترمیم و بهبود شرایط سال‌های اخیر زمانبر خواهد بود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل در شرایط فعلی از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی مختص این رشته وضعیت خوبی ندارد و از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون تیراندازی با کمان انتظار داریم یاریگر ما در جهت ارتقای این هیأت باشند.

کمالی از راه اندازی سایت تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: برای اولین بار در استان اردبیل اقدام به راه اندازی سایت تیراندازی با کمان کرده‌ایم که با بهره‌برداری از این سایت امکان تمرین کمانداران و درآمدزایی برای هیأت تیراندازی با کمان استان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزش تیراندازی با کمان بیشتر جنبه فردی دارد لذا می‌توانیم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زمینه تمرینات کمانداران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنیم.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز