مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

مشاوره تربیتی با مشارکت بانوان فرهیخته استان اردبیل عملیاتی می شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۰۵۲۶
مشاوره تربیتی با مشارکت بانوان فرهیخته استان اردبیل عملیاتی می شود
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در راستای ارائه مشاوره تربیتی و مهارت های زندگی به والدین و کودکان ، بانوان فرهیخته استان مشارکت می کنند.

به گزارش برنا، فریبا محمدلو در نشست با بانوان فرهیخته استان تصریح کرد: در حال حاضر دغدغه خانواده ها و مسوولان تربیت مناسب کودکان و کاهش بروز آسیب های اجتماعی است.

وی مشارکت بانوان فرهیخته و فعال در حوزه های مختلف در اجتماعی و فرهنگی را گامی مهم در نهادینه کردن شیوه های مناسب تربیتی برای نسل نوجوان و جوان دانست.

محمدلو با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای حفظ بنیان خانواده و توانمندسازی بانوان گفت: در خصوص اشتغال بانوان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست هماهنگی با واحدهای تولیدی برای جذب بانوان دارای مهارت انجام گرفته است.

امام جمعه بیله سوار نیز در این نشست گفت: باید تلاش های خود را در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی دوچندان کرده و از ظرفیت های مختلف بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام جابر عزیزی افزود: با اینکه اقدامات تربیتی انجام گرفته در مراکز فرهنگ و علمی زیاد است ، ولی به دلیل تخصصی نبودن اجرای شیوه های تربیتی پاسخگو نیست.

وی بیان کرد: باید برای مشارکت دادن والدین در کسب آموزش ها به صورت تخصصی و انتقال آن به کودکان برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی والد گری و آموزش والدین را از اولویت های نهادینه کردن شیوه های صحیح تربیتی دانست و افزود: برخی والدین خود از:شیوه های علمی تربیتی آگاهی ندارند و این موضوع موجب برعکس شدن نتیجه تلاش های تربیتی وی بر  روی فرزندان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز