مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان:

توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای بر اساس پیمایش خودرو می باشد/ رانندگان اسناد حمل دریافت کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۰۵۷۶
توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای بر اساس پیمایش خودرو می باشد/ رانندگان اسناد حمل دریافت کنند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای بر اساس پیمایش خودرو می باشد و خودروی فاقد بارنامه به عنوان وسیله نقلیه متوقف در نظر گرفته میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهدی میقانی با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در گلستان در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی حمل و نقل جاده ای برون شهری و نگدارنده شبکه راه ها و جاده ها است و متولی ساخت راه ها شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل و راه و شهر سازی میباشد.

در هفته دولت سال جاری 111 پروژه در راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حوزه های روکش آسفالت، رفع نقاط پر تصادف، ترمیم و بهسازی ابنیه فنی و غیره افتتاح می شود.

وی افزود:به مناسبت هفته دولت همچنین  27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور، سامانه توزیع در حرکت و دوربین های نظارت تصویری برای مدیریت بهینه شبکه راه ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی با ابراز تاسف از اینکه سرقت پایه تابلو ها و علائم رانندگی در گلستان بسیار افزایش یافته است گفت: دوربین های نظارت تصویری برای مدیریت بهینه و انجام عملیات ها بکار برده میشود.

میقانی با تاکید بر اینکه تبدیل بریدگی های نوک منقاری به دور برگردان یکی از ماموریت های مهم اداره کل حمل و نقل جاده ای می باشد افزود: در چهار نقطه 8 دوربرگردان تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه در خصوص آمار تصادفات و فوتی ها در بریدگی های استان توضیح داد: در بازنگری نقاط پر تصادف استان بر اساس آمار در سه سال گذشته 124 نقطه دارای تصادف در استان شناسایی شد که از این آمار در  28 نقطه تصادفات در بریدگی ها رخ داده است.

وی ادامه داد:  در این 28 نقطه 35 نفر طی 3 سال جان باختند که 5/3 درصد از آمار جانباختگان تصادفات طی 3 سال را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان 40 درصد موتورسوار می باشند تاکید کرد: رفتار موتور سوار در هیچ معادله ای نمیگنجد.

وی بیان داشت تا زمانی که رفتارهای پرخطر را در زمان رانندگی کنار نگذاریم نمیتوانیم آمار تصادفات را پایین بیاوریم زیرا با اصلاح رفتار میتوان بسیاری از امار تصادفات را کم کرد.

میقانی در بخشی دیگر با تاکید عنوان کرد که توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای بر اساس پیمایش خودرو می باشد.

وی توضیح داد: پیمایش بر اساس اسناد حمل استخراج میشود و در صورتی که خودرویی بدون دریافت بارنامه و اسناد حمل، بار جابجا نماید از حقوق خود در خصوص دریافت سوخت و لاستیک بی بهره می ماند و این وسیله نقلیه به عنوان یک خودروی متوقف در نظر گرفته میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز