خدمت رسانی خادمین"ابا صالح المهدی" /"نذر نینوا" ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۰۷۶۱
خدمت رسانی خادمینابا صالح المهدی /نذر نینوا ادامه دارد
خادمین"ابا صالح المهدی" در بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خدمت رسانی به نیازمندان همیشه در صحنه بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: ملیکا رویگری مدیریت امور شعب استان گلستان در بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در حاشیه مراسم توزیع 10 هزار بسته غذایی به همت سازمان های مردم نهاد و تشکل های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد : از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون این بنیاد تعداد 7 هزار بسته غذایی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی همچنین افزود: این بنیاد همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز در توزیع غذای گرم در بین خانواده های تحت پوشش فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: در ماه محرم امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده در قالب طرح "نذر نینوا" تعداد یک هزار و 300 بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 180 هزار تومان را آماده سازی کرده ایم و این طرح تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در ادامه به خادمین "ابا صالح المهدی" در این مجموعه اشاره کرد و افزود: این خادمین همیشه در شرایط سخت در صحنه حضور داشته اند و در سیل آق قلا غذای گرم، سبد غذایی و لوازم خانگی را با مبلغ یک میلیارد و 450 میلیارد تومان تهیه و در بین سیل زدگان توزیع کردند.

رویگری در پایان خاطر نشان کرد: بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 12 شعبه در شهرستان های استان دارد و بنا دارد 4 دوره دیگر خدمات رسانی در خصوص تهیه سبد غذایی را تا پایان محرم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز