نیروی انتظامی در همه جهات پشتیبان مردم بوده و در کمک های مؤمنانه نیز به اثبات رسیده است

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۱۰۴۳
نیروی انتظامی در همه جهات پشتیبان مردم بوده و در کمک های مؤمنانه نیز به اثبات رسیده است
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پلیس نیروی مردمی است گفت: نیروی انتظامی در همه جهات پشتیبان مردم بوده و در کمک های مؤمنانه نیز به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در استان کردستان در مراسم عزاداری  هفتمین روز ماه محرم  که با حضور سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان و کلیه کارکنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با عرض تسلیت ماه محرم و  همچنین قدردانی از تلاش ها و اقدامات شایسته و هدفمند  پلیس در برقراری امنیت  مطلوب، گفت: ماه محرم، ماه  تجلی ارزش های الهی است و حادثه عظیم  عاشورا از  مهمترین حوادث تاریخ است که  سینه به سینه در یادها و خاطره ها جاودان و ماندگار مانده است.

وی برقراری نظم و امنیت در برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر را ماموریت مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: روحیه معنوی کارکنان نیروی انتظامی نشات گرفته از اعتقاد  قلبی و ایمانی آنان است.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه امام حسین (ع) با علم به تهدیدات، خطرات، اسارت خانواده و شهادت اهل بیتش قیام نمودند تصریح داشت: قطعاً امام حسین (ع) از وقایع کربلا اطلاع داشتند و علت قیام خود را این گونه بیان می کنند که وقتی دین، قرآن، اسلام، جامعه بشریت در خطر افتد، باید همه چیز را فدا کرد و بر همه انسان ها و همه مسلمانان واجب است در این شرایط در هر جای دنیا که باشند هر آنچه دارند فدای انسانیت، آزادی، شرف و عزت ملت و دیانت خود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ماه محرم با توجه به ویژگیهای والایی که دارد می تواند در کنترل و هدایت رفتارهای انسانی تا حد بسیاری مؤثر باشد و باعث  تغییرات اساسی در نگرش و نوع رفتار آدمی شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به طور حتم ایام محرم در نوع رفتار و نگرش جوانان تا حد بسیاری تأثیر می گذارد،  به نحوی که  این امر را می توان  با توجه  به کاهش  پرونده ها در محاکم شاهد بود.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: ماه محرم به عنوان بهترین و کامل ترین عامل کنترل آسیب های اجتماعی بوده و این از ویژگی های  منحصر به فرد این ماه است که مردم به  خصوص جوانان باید نهایت  بهره را از آن ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان با  اشاره به جایگاه برجسته پلیس در جامعه، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه صحنه ها پشتیبان و پشت و پناه مردم است و این روحیه معنوی  در اجرای رزمایش همدلی  مومنانه  به منصه  ظهور رسیده است.

نماینده ولی فقیه  در کردستان در پایان با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های نظام اسلامی امنیت است که با مجاهدت پلیس و سایر دستگاه های امنیت ساز در کشور ما محقق شده است، تصریح کرد: روحیه معنوی کارکنان نیروی انتظامی نشات گرفته از اعتقاد قلبی و ایمانی آنان است که موجب شده نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها و اهداف خود با همکاری مردم در اجرای طرح های پیشگیری از جرایم و ناامن کردن فضا برای ناامن کنندگان جامعه موفق باشد.

توزیع یک میلیارد ریال بسته معیشتی در رزمایش همدلی مومنانه در انتظامی کردستان

در ادامه سردار آزادی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، با بیان اینکه تعامل و همکاری پایدار نیروی انتظامی با نهادها را زمینه ساز خدمت رسانی  بهتر به مردم دانست و گفت:  پلیس همواره در ماموریتهای  خود از ظرفیتهای سایر  نهادها در راستای پیشبرد اهداف و برقراری امنیت جامعه استقبال  و خدمات رسانی بهتر را در سایه پشتوانه مردمی امکان پذیر می داند.

سردار آزادی گفت: در دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه 540 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال به همت کارکنان نیروی انتظامی آماده شده تا بین نیازمندان توزیع شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در همه صحنه ها و حوادث در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: در مجموع دو مرحله رزمایش همدلی مومنانه به منظور حمایت و همدلی از قشر آسیب پذیر جامعه، بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال بین افرادی که به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات شده اند، توزیع شده و انشاا... که این کمک های خیرخواهانه ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز