معاون وزیر بهداشت ودرمان خبرداد :

ایجاد یک سوم ظرفیت های فیزیکی بهداشتی کشور در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۱۶۰۸
ایجاد یک سوم ظرفیت های فیزیکی بهداشتی کشور در دولت تدبیر و امید
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی گفت: یک سوم ظرفیت های فیزیکی بهداشتی کشور در یک دولت به وجود آمده و این جزء افتخارات محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر سیدکامل تقوی نژاد صبح امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۶۴ طرح به نام شهدای مدافع سلامت به بهره برداری رسید و از امروز تا فروردین ۱۴۰۰  پروژه های متعددی از جمله  طرح های غربالگری سرطان، کلینیک های ویژه و سایر طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت ودرمان گفت: ۳۶ هزار تخت جدید بیمارستانی طی هفت سال گذشته به مراکز درمانی کشور اضافه شده است.

این مسئول به کمبودهای بهداشتی و درمان استان البرز اشاره کرد وگفت : در بعد علمی آموزشی و حتی بالینی استان البرز باید بتواند از ظرفیت های تهران بهره مند شود اما در سایر ابعاد استقلال امکاناتی این استان می بایست حفظ شود.

تقوی نژاد تصریح کرد: باید کمبودهای استان البرز در بخش بهداشت و درمان مرتفع شود این درحالی است که خوشبختانه این استان ظرفیت نیروی انسانی متخصص و خوبی دارد.

معاون وزیر بهداشت در پایان به شیوع ویروس کرونا  واقدامات مقابله ای با آن در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه همه کسانی که مسوولیت داشتند، همت به خرج دادند  ونیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و بسیج پای کار آمدند اما فرمانده اصلی این میدان شخص مقام معظم رهبری بود که در اولین لحظات دستوراتی برای همکاری نیروهای مسلح  با مدافعان سلامت را  صادر کردند.

گفتنی است در این مراسم با قدردانی از خدمات دکتر حسین کریم رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، دکتر محمد فتحی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز