رویکرد فدراسیون تنیس روی میز توجه به شهرستان‌ها است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۱۶۶۸
رویکرد فدراسیون تنیس روی میز توجه به شهرستان‌ها است
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بخش عمده ملی‌پوشان، مدال‌آوران و افتخارآفرینان این رشته از شهرستان‌ها هستند، بنابراین رویکرد اصلی ما تقویت و حمایت از آنهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مهرداد قارداشی" رییس فدراسیون تنیس روی میز روز دوشنبه در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان یزد با بیان اینکه تقویت تیم‌های ملی برای کسب افتخار در رقابت‌های جهانی در گرو شناسایی استعدادها و تقویت آنهاست افزود: هیات‌های استانی نسب به حمایت و شکوفایی ظرفیت‌های شهرستان‌ها اقدام کنند.

وی بدون اشاره به آمار در خصوص ملی‌پوشان و مدال‌آوران کشور به اهمیت استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد که تاکنون اقدام‌های خوبی در استان‌ها صورت گرفته و امسال باید ادامه یابد.

این مسوول اظهار کرد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی و جذب خیران برای تقویت رشته ضروری است.

قارداشی، وجود زیرساخت‌های لازم برای تمرین و برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها را مهم برشمرد و از هیات‌ها خواست در این خصوص پیگیری و اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در یزد وجود دارد به اهمیت ساخت سالن اختصاصی استاندارد تنیس روی میز در استان اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ظرفیت‌های خوبی در رشته تنیس روی میز در استان وجود دارد که باید برای شناسایی و ارتقای آن اقدام شود.

مسعود شریعتی افزود: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی، جذب خیران و پیگیری ساخت مکان مناسب برای ورزشکاران جزو برنامه این اداره‌کل است.

در این مجمع مسعود احتشام و امیر گوهرشاد ۲ نامزد ریاست هیات تنیس روی میز استان بودند که پس از رای گیری احتشام با کسب ۱۱ رای از ۱۶ آرای ماخوذه به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین از تلاش عباس یزدانی رییس سابق تنیس روی میز استان قدردانی به عمل آمد.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و  ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و حدود ۲ هزار نفر در ۱۰ شهرستان‌ استان در رشته تنیس روی میز فعالیت دارند.

 

عکس: حجت غلامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز