رئیس شورای شهر یزد:

پروژه شهرفعال، بدون شک آغاز تحولی نو در شهر یزد خواهد بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۱۹۴۲
پروژه شهرفعال، بدون شک آغاز تحولی نو در شهر یزد خواهد بود
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه شهرفعال، بدون شک آغاز تحولی نو در شهر یزد است و اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "غلامعلی سفید" رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست امضای تفاهم نامه معرفی یزد به عنوان اولین شهر فعال  با اشاره به اهمیت معرفی یزد به عنوان شهر فعال اظهار کرد: این تفاهم نامه بدون شک آغاز تحولی در شهر یزد خواهد بود که با گسترش زیرساختهای شهری، شهروندان یزدی را به تحرک و ورزش بیشتر دعوت می کند.

 وی ادامه داد: نام یزد از دیرباز به عنوان شهر دوچرخه در تاریخ ثبت شده است، که اکنون زندگی ماشینی کمی بر این عنوان ارزشمند تاثیر منفی گذاشته، ما در دوره کنونی شورای اسلامی شهر یزد سعی داشته ایم با گسترش مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی فضای مناسب تری را برای این امور ایجاد کنیم، در بقیه زمینه ها نیز برای گسترش تحرک شهروندان اهتمام ویژه ای داشته ایم که امیدواریم به شرایط مطلوب نیز برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یزد در سال گذشته المپیاد محلات را با حضور بیش از 8هزار شرکت کننده ساماندهی و برگزار کرد، که این تاثیر بسیاری در شور و افزایش نشاط اجتماعی بین جوانان و محلات شهر یزد داشت.

وی در بخش پایانی سخنانش معرفی شهر به عنوان اولین شهر فعال را انتخابی درست خواند و ابراز امیداوری کرد که با همکاری تمام ارگان های دولتی و غیردولتی، معیارهای خواسته شده در تفاهم نامه محقق شود.

 

نظر شما