معاون ورزشی باشگاه گل ریحان البرز خبرداد:

معرفی سرمربی جدید در روزهای آینده / قرارداد ۹۰ درصد بازیکنان تمام شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۷
معرفی سرمربی جدید در روزهای آینده / قرارداد ۹۰ درصد بازیکنان تمام شده است
معاون ورزشی باشگاه گل ریحان البرز با تاکید براینکه هدف گذاری باشگاه برای فصل جدید حضور در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر است گفت: قرارداد 90 درصد بازیکنان به پایان رسیده وتیم با چهره ای متفاوت در مسابقات حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمود عربی اظهار کرد: مدیریت قبلی باشگاه در عقد قرارداد با بازیکنان خوب عمل نکرده و متاسفانه قرارداد یک ساله اکثر قریب به اتفاق بازیکنان جذب شده در فصل گذشته برای ما چالش جدی ایجاد کرده است.

وی افزود: ارقام پیشنهادی بازیکن فصل گذشته برای تمدید قرارداد در توان باشگاه نیست و با این شرایط قطعا چهره تیم نسبت به فصل قبل متفاوت خواهد بود.

عربی با بیان اینکه مذاکره با چند گزینه برای هدایت فنی گل ریحان در حال انجام است گفت: تلاش می کنیم طی روزهای آینده سرمربی جدید باشگاه را معرفی کنیم وتمرینات نیز حداکثر تا دو هفته آینده آغاز شود.

معاون ورزشی باشگاه گل ریحان در پاسخ به برخی خبرها مبنی بر خروج امتیاز گل ریحان از استان البرز گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل گذشته موضوع ادامه فعالیت باشگاه در البرز در دستور کار وارزیابی هیئت مدیره است اما قطعا در صورت ادامه حضور تیم در البرز این انتظار و توقع را داریم تا مجموعه استان از این باشگاه حمایت کنند تا مسیر صعود به لیگ برتر در فصل پیش رو هموار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز