مدیر آموزش و پرورش دلفان:

تمهید مقدمات در زمینه بازگشایی مدارس در دلفان / تاکید بر گندزدایی و ضدعفونی روزانه مدارس

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۹
تمهید مقدمات در زمینه بازگشایی مدارس در دلفان / تاکید بر گندزدایی و ضدعفونی روزانه مدارس
علی تیموری از تمهید مقدمات در زمینه بازگشایی مدارس در دلفان و آمادگی شروع سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی در 15شهریور ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ تیموری در حاشیه اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش ، با اشاره به اضافه شدن کارگروه بهداشت و سلامت در سال تحصیلی جدید به ستاد پروژه مهر به دلیل اپیدمی کرونا و با هدف حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و ایجاد آرامش در خانواده ها ، اظهار کرد: شروع به هنگام سال تحصیلی جدید در جهت تداوم جریان یادگیری و تربیت دانش آموزان و پوشش تحصیلی دانش آموزان لازم التعلیم با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است .

او با تاکید بر گندزدایی و ضدعفونی روزانه مدارس،افزود : با فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز ، تدابیر لازم در جهت بازگشایی مدارس اندیشیده شده و آماده هر وضعیتی هستیم .

تیموری در ادامه به نحوه آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری اشاره وتصریح  کرد : برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته تا در مدارس روستایی با تراکم پایین و با ریسک کمتر ، با حفظ پروتکل های بهداشتی کلاس های درس را به صورت حضوری آغاز کنیم.

رئیس آموزش و پرورش نورآباد در پایان با اشاره به آمادگی مدیران جهت بازگشایی مدارس ابراز امیدواری کرد : آغاز سال تحصیلی جدید به بهترین شکل انجام خواهد گرفت .

 

نظر شما