مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد:

به روز رسانی بخش مرجع کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۲۰۹۹
به روز رسانی بخش مرجع کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان
فرشته طهماسبی خرید 300 جلد کتب مرجع با هدف به روز رسانی بخش مرجع کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛طهماسبی  روز سه شنبه در این خصوص ،اظهار کرد: با هدف به روز رسانی منابع کتابخانه های عمومی به ویژه در بخش مرجع رده سنی کودک و نوجوان، با رایزنی های صورت گرفته در خصوص تامین اعتبار این بروزرسانی، تعداد 300 جلد کتب مرجع با اعتباری بیش از 200 میلیون ریال از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی خریداری گردید.

او با بیان اینکه عمومی بودن و تناسب با خواست و نیاز کتابخانه‌ها، ‌ مهمترین وجه یک کتاب به منظور انتخاب برای کتابخانه‌های عمومی است؛ افزود: این تامین منابع پس از نیاز سنجی توسط  واحد منابع اداره کل استان با هدف رفع کمبود ها صورت پذیرفته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خاطر نشان کرد : منابع جدید خریداری شده مربوط به رده سنی کودک و نوجوان در زمینه های پزشکی، دایره المعارف عمومی، زندگی نامه شخصیت ها، جغرافیا، حیات وحش و نجوم بوده که در بخش مرجع همه کتابخانه های عمومی استان در دسترس اعضا خواهند بود.

او بیان کرد: یکی از سیاست های اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در تأمین منابع مورد نیاز کتابخانه‌های استان، علاوه بر سهمیه تخصیصی نهاد، استفاده از اعتبارات استانی و همچنین ظرفیت ناشران، سازمان ها و خیرین در اهداء مستمر منابع می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز