آموزش بانوان فرهنگی بافق حوزه امر به معروف و نهی از منکر

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۲۲۶۸
آموزش بانوان فرهنگی بافق حوزه امر به معروف و نهی از منکر
آموزش ۱۰۰ نفر از بانوان فعال فرهنگی حوزه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بافق روز سه شنبه در کارگاه چهار روزه ای با عنوان « نگرشی دیگر به فرهنگ و مقوله عفاف و حجاب » با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مبارزه با ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این کارگاه به‌منظور آشنایی بانوان با مفاهیم  فرهنگی نماز، رعایت حجاب، سبک زندگی اسلامی، سلامت فکر و اعتدال در رفتار، بازنگری چارچوب‌ها و قوانین فردی، خودآگاهی و کمال انسان، عقل کاربردی و تفکر برتر برگزار و  بررسی منشأ اصلی نگرانی‌ها و اضطراب، آرامش واقعی و تغییرات پایدار نیز از دیگر مباحثی است که در این کارگاه مطرح می‌شود.

مسوول کانون دانش آموختگان حوزه علمیه الزهرا(س) بافق در حاشیه کارگاه یادشده به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان  از تجربه استادان حوزه های علمیه مشهد و بافق به صورت ویدیو کنفرانس بهره‌مند می شوند.

زهرا زارعی بدون ذکر آمار افزود: در این کارگاه علاوه بر فعالان عرصه فرهنگی، تعدادی از دانش آموزان و دانشجویانی که دغدغه فرهنگی دارند هم شرکت کرده اند.

به گفته وی هدف از برگزاری کارگاه تغییر نگرش سطحی جوانان به نگاه عمیق دینی و ایجاد تفکر خلاق و تقویت ایده پردازی در مبانی دینی جوانان است.

زارعی،به بررسی زندگی بشر و مطالعه تحولات تاریخی پرداخت و افزود: پس از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، پای بندی به ارزش‌های انقلاب و رعایت حجاب و عفاف در جامعه جان تازه‌ای گرفت به گونه‌ای که ملت، شاهد گرایش تعداد زیادی از زنان به سمت چادر است. 

به گفته این فعال فرهنگی و حوزوی بافق، از سوی دیگر، دولت‌های غربی از ابتدای پیروز انقلاب به ویژه در دهه هفتاد با برنامه ریزی پیچیده برای تهاجم فرهنگی در ایران، زمینه بدحجابی را در بستر جامعه فراهم کردند که نقشه شوم آن‌ها توسط زنان و دختران شجاع و انقلابی ایران زمین نقش برآب شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز