مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد :

تبیین " بیانیه گام دوم انقلاب " در قالب دوره های ضمن خدمت

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۱:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۲۴۳۴
تبیین  بیانیه گام دوم انقلاب  در قالب دوره های ضمن خدمت
احمدحسین فتایی از برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت با موضوع تبیین " بیانیه گام دوم انقلاب " ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ فتایی  در یکصد و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان و با دستور کار بررسی اقدامات انجام شده در راستای تبیین بیانیه گام دوم و راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی ( طلاق ) برگزار شده بود،اظهار کرد: بیانیه گام دوم منشور خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در فصل دوم انقلاب است که به عنوان دستور کار دائمی شورا در تمامی جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در راستای تبیین و تحقق این سند راهبردی مصوب می شود.

او افزود: بر همین اساس و بنا بر مصوبه جلسه قبلی شورا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقدامات لازم در راستای برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت " تبیین بیانیه گام دوم انقلاب " را صورت داده و چگونگی و زمان برگزاری این دوره ها طی مکاتبه های به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین صدا و سیمای مرکز استان نسبت به برنامه سازی تخصصی با محوریت این موضوع و بهره مندی از حضور اندیشمندان و کارشناسان در راستای تبیین بیانیه گام دوم برای افکار عمومی اقدام نموده که جای تشکر دارد.

او گفت :  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در فراخوانی به نشریات و موسسات فرهنگی استان لزوم ایجاد ستون اختصاصی و برگزاری جلسات تخصصی با موضوع بیانیه گام دوم را ابلاغ نموده و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری موضوعی در این خصوص را تدوین نموده است.

 فتایی سپس ضمن ارائه گزارشی آماری و پژوهشی در خصوص دلایل وقوع طلاق در استان، یادآورشد: متاسفانه در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۷ آمار طلاق در استان افزایش و در مقابل تعداد ازوداج کاهش داشته است و بر همین اساس در جلسه امروز گزارشات ارسال شده توسط دستگاه های مرتبط در قالب پاورپویت مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید این موضوع در قالب تشکیل کمیته های تخصصی در ذیل شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی بیشتر قرار گرفته تا زمینه های کاهش این آسیب اجتماعی در استان فراهم آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز