آخرین و جدیدترین آمارهای کرونایی استان البرز تا ۱۲ شهریورماه ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰۲
آخرین و جدیدترین آمارهای کرونایی استان البرز تا ۱۲ شهریورماه ۹۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:از دیروز تا امروز ۱۲ شهریور ۵۹بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد فتحی اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۴۸۵ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۸۹۴ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۱۲ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۳۵ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.

سرپرست  دانشگاه عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۹۶ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۹ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۹۰ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۹۵۳ نفر رسید .

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۱۰۶نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۴۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز