معاون استاندار:

تبلیغات میدانی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است/ خیال خانواده ها از بهداشت مدارس راحت باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰۶
تبلیغات میدانی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است/ خیال خانواده ها از بهداشت مدارس راحت باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرزگفت: برای جلوگیری از تجمع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا، تبلیغات میدانی و راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی از سوی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نورمحمد فردی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه ستاد استانی کرونا محدودیت‌های اعمال شده همچنان به قوت خود باقی است، اظهار کرد: هر چند البرز در شرایط زرد قرار دارد ولی تعطیلی مشاغل پرخطر همچنان به قوت خود باقی است.

 وی ضمن توضیح در خصوص بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدارس امسال برای اولین بار ۱۵ روز قبل از اول مهر و به صورت نمادین صورت می‌گیرد.

وی افزود: خانواده‌ها در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت حفظ فاصله اجتماعی دانش آموزان، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اطمینان خاطر داشته باشند.

این مسئول با اشاره به نحوه تبلیغات مجاز نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: از فردا نامزدها این امکان را دارند تا تاریخ بیستم شهریور ماه بخشی از تبلیغات خود را در قالب نصب پوستر و عکس در سطح شهر انجام دهند.

فردی ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا بیشتر برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم در فضای مجازی و صدا و سیمای استان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم نباید فکر کنند حضور آنها در پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات بی فایده است بنابراین باید نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت نبوده و در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: بدون شک ورود نماینده اصلح به خانه ملت با انتخاب مردم می‌تواند روند پیگیری مطالبات به حق آنها را تسریع کند.

فردی افزود: زمان رای گیری از ۸ صبح جمعه ۲۱ شهریور آغاز و تا ۶ عصر ادامه دارد و فعلا برنامه‌ای برای تمدید مدت زمان آن نداریم مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاید.

وی تاکید کرد: هیچ ارگان و اداره ای حق دخالت در انتخابات و ارائه امکانات خاص برای تبلیغ هیچ یک از نامزدها را ندارد و فقط می ‌تواند بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز