استاندار اردبیل:

راه اندازی دانشکده صنعتی برای توسعه اقتصادی استان اردبیل ضروری است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸۱
راه اندازی دانشکده صنعتی برای توسعه اقتصادی استان اردبیل ضروری است
استاندار اردبیل گفت: با توجه به حرکت استان در مسیر توسعه صنعتی ، ایجاد دانشکده های صنعتی و فنی در استان ضروری است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در آیین بهره برداری از کتابخانه و پروژه های تکمیل شده دانشگاه محقق اردبیلی افزود: استان اردبیل در حال حاضر به سمت صنعتی شدن حرکت می کند و لازم است ابزارهای تئوری و عملی برای این توسعه فراهم شود.

وی بیان کرد: با توجه به پشتکار مسوولان دانشگاه و مساعدت وزارت علوم و نمایندگان استان ، انتظار می رود مقدمات راه اندازی دانشکده های صنعتی در استان عملیاتی شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تکمیل پروژه های دانشگاهی و کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی ، تکمیل این پروژه ها را گامی مهم در راستای رشد علمی و فرهنگی استان دانست.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آیین با اشاره به قرار گرفتن در آستان چهل و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه در حال حاضر جزو ۲۳ دانشگاه برتر کشور است.

عزیز حبیبی افزود: این دانشگاه با کسب رتبه های علمی توسط اساتید  از جمله دانشگاههای مطرح در جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: در کنار رشد و ارتقای علمی ،تامین زیرساخت های عمرانی نیز اجرا شده و با وجود تحریم ها و کمبود منابع مالی پروژه های عمرانی با قوت ادامه دارد.

حبیبی بیان کرد: پروژه های عمرانی از جمله دانشکده علوم اجتماعی، آزمایشگاه،خوابگاه و چمن مصنوعی و کتابخانه مرکزی این دانشگاه از جمله پروژه های این دانشگاه است که با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز