استاندار قزوین:

هم افزایی و همکاری مدیران در حل معضلات استان قزوین موثر است

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۲۷۱۷
هم افزایی و همکاری مدیران در حل معضلات استان قزوین موثر است
استاندار قزوین گفت: هم افزایی و همکاری مدیران و تعامل سازنده آنها با یکدیگر در کاهش معضلات استان کمک خواهد کرد.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور  در جلسه شورای اداری استان قزوین که برای اولین بار به صورت ویدیو کنفرانس با حضور ۸۰ دستگاه اجرایی برگزار شد، افزود: مردم به سطح همکاری مسوولان و میزان وفاق در داخل مجموعه‌های اجرایی توجه می‌کنند چون همین موضوع، عامل امید به آینده است.

 وی افزود: با وفاق و همدلی می‌توان به آینده امیدوار بود و در مسیر حل پدیده‌ها تصمیمات منطقی و معقول گرفت.

 استاندار قزوین گفت: خوشبختانه امروز وفاق و تعامل در استان وجود دارد و مدیران با تعامل و در نظر گرفتن منافع عمومی استان و کشور برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی، افزود: با سرمایه انسانی می‌توانیم کشور را ساخته و به اوج برسانیم که امروز فرمان آن در دست مدیران است و باید نیروی انسانی را آماده کنیم تا طبق شرایط خدمت کنند.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، همه مدیران در تقسیم کار بهتر از گذشته فعالیت داشته باشند و همه به هم برای ارتقای وضعیت کشور تلاش نمایند.

وی گفت: وضعیت اقتصادی استان بسیار بد است و در این شرایط انتظار داریم مدیران از منابع در اختیار حداکثر بهره وری را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان، افزود: مشکلات باید اولویت بندی شده و مهمترین نیاز اساسی مردم با توجه به اولویت بندی صورت گرفته، بررسی و حل شود.

این مسئول گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم که همه ارکان جامعه از فرهنگ، اقتصاد و جامعه را هدف قرار داده و مهمترین نقطه در این جنگ، جدا کردن مردم از نظام است و باید در این مساله، به هر پدیده و موضوعی حساس باشیم.

وی اضافه کرد: مدیران با حساسیت و تدبیر و هماهنگی بیشتر تلاش کنند تا در سایه تعامل و هماهنگی از این مقطع عبور کنیم و در شرایط بهتری قرار بگیریم.

استاندار قزوین با تشکر از دکتر نوبخت در سفر به استان قزوین، افزود: سفر ایشان بسیار پرخیر و برکت بود و نتیجه آن، رفع گره‌های مهمی از استان شد و اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: ایشان در دیدار مجدد طی روزهای گذشته، باز به استان محبت وافری داشتند که می‌تواند بخشی از مشکلات استان را در حوزه درمان مرتفع کند.  

استاندار قزوین گفت: باید تعامل میان مدیران استان با مرکز، وزرا و مدیران بالادستی افزایش یابد تا گام‌های بلندی برای جذب اعتبارات برداشته شود.

وی اضافه کرد: هم افزایی و همکاری مدیران و تعامل سازنده آنها با همدیگر در کاهش معضلات استان کمک خواهد کرد.

جمالی پور گفت: استان قزوین در سطح تعاملات مدیریتی بسیار ممتاز بوده و بین مجموعه مدیریتی استان، نهادها و مسئولان ارشد دستگاه‌های اجرایی استان تعامل سازنده ای وجود دارد که برای کاهش بحران‌ها بسیار به استان کمک خواهد کرد.

وی افزود: امروز باید دغدغه همه مدیران، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و مدیران یک چیز باشد و آن هم یافتن راهکاری برای کاهش مشکلات پیش روی استان است.

استاندار قزوین گفت: اگر ما از توان خود برای کمک به مردم و مدیریت صحیح در عرصه پدیده‌ها بهره بگیریم به ما کمک خواهد کرد که با چالش‌های بسیاری کمتری مواجه شویم.

جمالی پور بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای هماهنگی بهتر و صیانت از همه خدمتگزاران استان از این به بعد جلسات اداری استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود تا مدیران هم به کارهای خود رسیده و هم در جهت حفظ سلامت مدیران قدم برداریم.

وی با تشکر از تلاش مدیران استان، افزود: علیرغم شرایط کشور و گرفتاری‌های ویروس کرونا و مسایل اقتصادی کشور، خوشبختانه با تلاش مجموعه خدمتگزاران، شرایط استان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر است و مدیران استان کنشگری بیشتری برای حل مشکلات دارند.

استاندار قزوین ادامه داد: وضعیت اقتصادی استان علیرغم مشکلاتی که برای مردم وجود دارد نسبتا مطلوب است و حتما باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات کرده و از ظرفیت‌های همدیگر بیشتر بهره ببریم.

جمالی پور گفت: مدیریت در شرایط سخت، مدیران حاذق و با تجربه می‌خواهد که خوشبختانه این تجربه در بین مدیران استان وجود دارد.

این مسئول افزود: استان قزوین به دلیل پیچیدگی‌هایی که در مدیریت حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، درمانی و زیرساختی دارد همیشه با مشکلاتی مواجه است و تلاش و وقت گذاری مدیران می‌تواند این مشکلات را حل کند تا آسیب کمتری به مردم وارد شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: مواجهه با پدیده‌هایی مثل کنتورسازی و... در استان با تدبیر انجام شد و با زحمت مدیران و همکاری خوب نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از این مسایل سربلند بیرون آمدیم و باید تلاش کنیم این آسیب در حوزه‌های دیگر ایجاد نشود.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: باید سازمان صنعت، شرکت شهرک‌ها و مجموعه‌های اقتصادی استان تلاش بیشتری داشته باشند تا از این حوزه، آسیب‌های جدید ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز