مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

توجه به توسعه زیرساخت های لازم در حوزه شنای لرستان / باید یک رویکرد جدید به ورزش شنا در استان داشت / ظرفیت بالای شنای لرستان در واترپلو

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۲۷۴۱
توجه به  توسعه زیرساخت های لازم در حوزه شنای لرستان / باید یک رویکرد جدید به ورزش شنا در  استان داشت / ظرفیت بالای شنای لرستان در واترپلو
سید علی کریمی گفت: ورزش شنای در لرستان ازجمله رشته هایی ورزشی است که می توانیم در استان روی آن سرمایه گذاری کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  کریمی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت شنا ،شیرجه و واترپلولرستان که با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور برگزارشده بود  ،اظهار کرد:  ظرفیت های خوبی در همه ابعاد  چه  در بعد مربیان ومدرسین و چه در بعد ورزشکاران مستعددر حوزه شنای استان وجود دارد.

او  با تاکید بر اهمیت توجه به  توسعه زیرساخت های لازم در حوزه شنا ، افزود: مسلما با وجود زیرساخت های ورزش شنا می توان به فعالیت ها در این رشته ورزشی ادامه داد.

 کریمی با بیان اینکه در همه این ابعاد نقاط ضعف و قوت وجوددارد،تصریح کرد:  با همدلی و همبستگی همه علاقه مندان به شنا و باتوجه به تجربیات گذشته باید یک رویکرد جدید به شنای استان داشت.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت:  شنا از رشته های ورزشی پایه است ونیاز است برنامه های درستی برای توسعه این ورزش پایه طراحی کرد تا   یک افق روشن  در همه زیرمجموعه های این ورزش ازجمله  شیرجه و واتر پلو ایجاد شود.

 او  با تاکیدبرلزوم سرمایه گذاری  در شنای استان و استفاده از همه ظرفیت هابرای توسعه این ورزش ، گفت:حوزه واترپلو در شنای لرستان ازجمله  رشته هایی که می توانیم در استان روی آن سرمایه گذاری کنیم و باتوجه  شرایط  فیزیکی و جسمانی ورزشکاران مستعد خوبی دربین نونهالان ونوجوانان  استان وجوددارد که باید آنها را  پرورش دهیم .

کریمی پیشرفت ورزش شنا در لرستان را نیازمند فراهم شدن بستر لازم هم  توسط فدراسیون و هم توسعه زیرساخت های ورزشی  این رشته دانست   و افزود: از لحاظ زیرساختی ورزش استان در برخی از حوزه های تخصصی  آسیب دیده است که  ورزش شنا یکی از این حوزه  ها است .

او بیان کرد: اولین بیس توسعه ورزش شنا استخر است و به صرف نداشتن فضای هایی مانند  استخر های تخصصی چه در  مرکز استان وچه شهرستان ها این ورزش پیشرفت نمی کند؛علی رغم اینکه در بخش خصوصی اقداماتی انجام گرفته است  می طلبد که به دنبال  مهیا کردن فضاهایی باشیم تا شناگران ومربیان شنا بتوانند فعالیت حرفه ایی خود را انجام دهند .

کریمی به تاثیر شیوع کرونا برورزش شنا اشاره کرد و گفت:  باتوجه به بحث کرونا لازم است  برنامه و فعالیت های تمرینی براساس پروتکل های بهداشتی ستاد استانی  فراهم شود  تا فعالیت ورزشی  در این رشته ادامه یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز