رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور:

استعداد و ظرفیت خوب شناگران لرستانی در واتر پلو / جایگاه شنای استان باید ارتقا یابد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۲۷۴۹
استعداد و ظرفیت خوب  شناگران لرستانی در واتر پلو  / جایگاه شنای استان باید ارتقا یابد
محسن رضوانی گفت:همبستگی ونزدیکی هیئت شنای لرستان به آموزش وپرورش راه نجات شنای استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛رضوانی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت شنا ،شیرجه وواترپلو لرستان با اشاره به موفقیت لرستانی ها در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور ،اظهار کرد:   لرستان باید  در رشته شنا نیزمانند رشته های دیگر سرآمدشود .

 او با اشاره به ظرفیت های لرستان در ورزش شنا،افزود:  ضرب دست بچه های لرستان به خاطر فیزیک بدنی شان بسیارخوب است وبه همین دلیل مطمئنا در واتر پلو زودتر از شنا می توانند نتیجه بگیرند،البته  درحوزه  شیرجه هم نیاز به سخت افزار داریم .

رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور  بحث استعداد یابی در ورزش شنا را  مهم عنوان کرد و گفت: هیئت شنای لرستان باید  حتما به بحث استعدادیابی در حوزه شنا  توجه کند.

 رضوانی بحث سخت افزارازجمله استخر را در پیشرفت شنا مهم دانست و گفت:  استخر باید در اختیار هیئت ها قرار بگیرد.

 او با اشاره به    همسان سازی حرکت مربیان شنا،یادآورشد:  امیدوارم هیئت لرستان چند استاد از خود استان داشته باشند تا دیگر از تهران کسی را به استان نفرستیم .

رضوانی با بیان اینکه جایگاه شنای استان باید ارتقا یابد، خاطر نشان کرد:  همبستگی ونزدیکی  به آموزش وپرورش راه نجات شنای استان است  چون شنا ورزشی نیست که یک آدم 12 یا 13 سالگی در آن قهرمان شود  بلکه  شناباید از زیر 10 سال شروع شود ؛الان سن قهرمانی به 16 و17سالگی آمده وما باید بتوانیم در این رنج  سنی  قهرمان شنا در کشور داشته باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز