رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خبرداد:

رشد ۲۹ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی/توقیف ۱۴ هزار خودرو متخلف در سال جاری

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۳۰۰۳
رشد ۲۹ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی/توقیف ۱۴ هزار خودرو متخلف در سال جاری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به رشد 29 درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز گفت: ارائه خدمات به مردم از اولویت های پلیس راهور است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: ارائه خدمات ، روان سازی ترافیک و تسهیل رفت و آمدی شهروندان اعم از پیاده و سواره ، همواره از اولویت های پلیس راهور استان است.

سرهنگ شرق در ادامه با اشاره به رشد 29 درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز و3 درصدی برخورد با تخلفات ساکن افزود: در این مدت به جهت رعایت حال شهروندان تعداد 14030 دستگاه خودرو و تعداد 4635 موتورسیکلت در پارکینگ های سطح استان توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه247 دستگاه خودرو و 488 دستگاه موتورسیکلت بصورت نو شماره شده اند ، افزود: 211دستگاه خودروی فرسوده نیز اسقاط شده اند و در مجموع برای41599 خودرو خدمات شماره گذاری بخصوص نقل و انتقال پلاک انجام شده است.

سرهنگ شرق یادآور شد: از فروردین سال جاری تاکنون ، تعداد 41 فقره انواع کشفیات شامل 22دستگاه خودرو ،7دستگاه موتورسیکلت و 10 مورد کالای قاچاق  و 13نفر دستگیری سارقان وسایل نقلیه توسط ماموران پلیس راهور انجام شده است .

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه ، 22096 نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره مند و در مقابل تعداد 22جلد گواهینامه از افراد متخلف به علت اخذ نمرات منفی ضبط شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده 2466جلد پرونده برای افراد معترض به قبوض جریمه صادر شده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان با اشاره به اینکه پلیس راهور خادم مردم است افزود: همکاری شهروندان با پلیس ،باعث افزایش احساس امنیت ترافیکی وخدمت رسانی مطلوب به مردم خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز