مدیرکل کمیته امداد استان کردستان:

۲۱ میلیارد تومان برای نیازمندان کردستانی در قالب کمک های مومنانه هزینه شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۳۰۳۱
۲۱ میلیارد تومان برای نیازمندان کردستانی در قالب کمک های مومنانه هزینه شد
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از هزینه کرد ۲۱ میلیارد تومان برای سبد کالا و توزیع ۱۵۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمد رسول شیخی‌زاده در نهضت سراسری کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان که در سالن آزادی سنندج برگزار شد عنوان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و به ویژه بعد از پیام بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه با مشارکت همه مردم، خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌ها، ستاد کمک مومنانه شکل گرفت.

وی گفت: کمیته امداد نیز به عنوان عضو این ستاد فعالیتهای خود را در جهت کمک های مومنانه و رزمایش ملی بخشش ایرانیان آغاز کرد و با مشارکت خیران خانواده های نیازمند از این کمک ها بهره مند شدند.

شیخی زاده با بیان اینکه کمیته امداد برنامه‌های خود را در قالب توزیع غذای گرم و سبد کالا و تهیه و توزیع بسته بهداشتی انجام داده است، تصریح کرد: این رزمایش از نیمه شعبان آغاز شده و مرحله دوم آن نیز تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمام بسته‌های حمایتی که توسط کمیته امداد تهیه و توزیع شده، نتیجه کمک خیرین و تلاش دستگاه‌های مختلف بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اطعام نیازمندان در دو مرحله کمک های مومنانه، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا به ارزش ریالی دو میلیارد تومان و ۶۰ هزار بسته سبد کالا به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد تومان در این مدت در سطح استان و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: ۷۲ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد از آغاز شیوع کرونا تاکنون بسته بهداشتی دریافت کرده‌اند و الان هم سبد کالا در بین خانواده‌های مددجو در حال توزیع است.

نظر شما