استاندار قزوین:

قاچاق کالا و ارز یک تهدید جدی برای اقتصاد و اشتغال جوانان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۴
قاچاق کالا و ارز یک تهدید جدی برای اقتصاد و اشتغال جوانان است
استاندار قزوین با تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا گفت: قاچاق کالا و ارز، یک تهدید جدی برای اقتصاد و امنیت جامعه و اشتغال جوانان است.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با قاچاق کالا افزود: با وجود تلاشهای انجام شده هنوز با اهداف اصلی در این بخش فاصله داریم.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق تهدیدی علیه اقتصاد کشورمان است، اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به اشتغال و تولید و ضرورت حمایت از تولید داخلی خرید کالاهای خارجی شایسته نیست و باید مردم از کالاهای داخلی حمایت کنند.

جمالی پور ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی کشور باید با مشارکت همه جانبه تصمیم مناسب و مطلوبی برای مقابله با قاچاق اتخاذ شود.

نماینده عالی دولت در استان ، نیاز به ارز را در شرایط کنونی یکی از مهمترین نیازهای اقتصادی کشور دانست و گفت: باید زمینه توسعه صنایع بیش از پیش فراهم شود تا موانع قاچاق را ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط اقتصادی سخت کنونی و محدود شدن بسیاری از مراکز تولیدی بخاطر بیماری کرونا و همچنین وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف سعی کنیم از قاچاق کالا پیشگیری و همچنین با استفاده از تبلیغات و فرهنگ سازی مناسب  مردم را به استفاده از کالاهای داخلی ترغیب کنیم.

جمالی پور با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان در زمینه صنعتی و کشاورزی  افزود: باید در زمینه واردات و قاچاق کالا با حساسیت و جدیت  بیشتری وارد عمل شویم.

وی با تاکید بر اینکه خروجی این جلسه باید سبب هم افزایی و همکاری بیشتر برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز شود، افزود:  مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله با قاچاق کالا سرنوشت ساز و مهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز