صادقی

اطلاع رسانی عملکرد تعاونی‌ها در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۳۶۶۰
اطلاع رسانی عملکرد تعاونی‌ها در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر اطلاع رسانی از عملکرد تعاونی‌ها، گفت: این موضوع آگاهی اعضا از عملکرد حوزه و افزایش کارآیی و بهره‌وری را به دنبال دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صادقی در پانزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان به مناسبت هفته تعاون با اشاره به حمایت دولت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک، اظهار داشت: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی زیربنای اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در مورد حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، خاطر نشان کرد: رشد و توسعه استان و در نهایت کشور در گرو فعالیت بنگاه‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر این که بنگاه‌های اقتصادی باید بتوانند خود را با قابلیت‌های روز انطباق دهند، گفت: هر چه میزان اعتماد پذیری، سرعت و کیفیت ارائه خدمات تعاونی‌ها افزایش یابد میزان کارآیی و اثربخشی نیز در سطح جامعه افزایش خواهد یافت.

وی تشریح کرد: همچنین باید به متغیرهای زمان، مکان، سرعت و دقت تاثیرگذار در امر توسعه فعالیت تعاونی‌ها توجه کرد چرا که در این صورت می‌توان بهره‌برداری و بهره‌وری مناسبی را از این بنگاه‌های اقتصادی دریافت کرد.

وی با تأکید بر در اولویت قرار دادن اطلاع رسانی دقیق از عملکرد تعاونی‌ها، افزود: با تکیه بر این مهم اعضا می‌توانند از عملکرد حوزه خود مطلع شوند و در این صورت کارآیی تعاونی‌ها بالا رفته و به دنبال آن نیز بهره‌وری افزایش می‌یابد.

در پایان این جلسه از تعاونی‌های برتر آذربایجان غربی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز