استاندار کردستان:

سلامت دانش آموزان مهمترین اولویت مجموعه آموزشی استان باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۳۷۰۵
سلامت دانش آموزان مهمترین اولویت مجموعه آموزشی استان باشد
استاندار کردستان ازمدیران، معلمان، مربیان و مجموعه آموزش و پرورش استان خواست در سال تحصیلی جدید که از امروز آغاز شده، سلامت دانش ‌آموزان را مهمترین اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، بهمن مرادنیا روز شنبه در آیین نمادین بازگشایی مدارس استان که در دبستان دکتر فانی سنندج برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و والدین اظهار داشت: شرایط متفاوت امسال و شیوع ویروس کرونا آغاز سال تحصیلی جدید را با نگرانی هایی همراه کرده اما والدین، مدیران و معلمان با دقت و توجه می توانند این نگرانی ها را به حداقل برسانند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند مانع کنترل و انتقال بیماری شود، اما بی‌توجهی در این زمینه می‌تواند آسیب جدی به خانواده‌ها وارد کند.

استاندار کردستان از همه معلمان و مربیان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش خواست: امیدواریم مربیان آموزشی و خانواده ها با تمام دقت به سلامت دانش‌آموزان توجه داشته و آن را اولویت کاری خود قرار دهند.

مرادنیا آموزش را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد و افزود: سلامت دانش آموزان در اولویت اول قرار دارد و مدارس استان در شرایط زرد ویروس کرونا بازگشایی شده که باید با تمام ‌توان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنیم.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همت آموزش و پرورش و همکاری والدین، سال تحصیلی خوبی را با کمترین آسیب به سرانجام برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز