استاندار گلستان:

معلمان سلامتی دانش آموزان را قطعا صیانت خواهند کرد/۶۰ درصد دانش آموزان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۳۷۸۴
استاندار گلستان گفت: از مجموع 376 هزار دانش آموز استان، 221 هزار دانش آموز معادل 60 درصد دانش آموزان ما در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس، صبح امروز شنبه 15 شهریور، در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در استان گلستان اظهار کرد: 15 شهریور امسال سه ویژگی ممتاز دارد که در تاریخ تکرار نمی شود؛ نخستین ویژگی آن این است که در سال آخر قرن چهاردهم هستیم و دومین ویژگی سال تحصیلی جاری این است که همه دانش آموزان با ماسک در محیط مدرسه حاضر می شوند و امیدواریم تا سال آینده واکسن کرونا کشف شود و دانش آموزان ماسک ها را کنار می گذارند.

استاندار گلستان ادامه داد: اگر کشف واکسن کرونا اتفاق بیفتد دیگر سال آینده نیاز نیست دو هفته زودتر سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم و لذا امسال سال تاریخی برای دانش آموزان و خانواده ها خواهد بود.

حق شناس با اشاره به اهمیت و ضرورت بازگشایی مدارس، بیان کرد: از مجموع 376 هزار دانش آموز استان، 221 هزار دانش آموز معادل 60 درصد دانش آموزان ما در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه معلمان سلامتی دانش آموزان را قطعا صیانت خواهند کرد، تاکید کرد: امیدواریم در سال تحصیلی امسال، شاهد توفیقات خوبی در حوزه تعلیم و تعلم باشیم.

استاندار گلستان همچنین بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان تأکید و اظهار کرد: حتما نظارت های لازم بر اجرای نکات بهداشتی انجام خواهد شد تا سلامت دانش آموزان تأمین شود و مشکلی ایجاد نشود.

امسال 376 هزار دانش آموز در سطح مدارس استان گلستان تحصیل خواهند کرد و از این میزان 43 هزار نفر نوآموزان کلاس اولی هستند.

براساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی مدرسه ای در سطح استان تعطیل نیست و برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان در مدارس به صورت زوج و فرد حضور پیدا خواهند کرد.

آموزش و پروش با اختصاص دو میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار تمامی مدارس استان گلستان را در آغاز سال تحصیلی ضدعفونی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز