سوال استاندار سمنان از دانش آموزان؛

چه‌ کنیم ویروس کرونا به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه آسیب کمتری وارد کند؟

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۳۷۹۴
چه‌ کنیم ویروس کرونا به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه آسیب کمتری وارد کند؟
علیرضا آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۱۵ شهریور، همزمان با بازگشایی مدارس، ۲ سوال را در قالب پرسش مهر از دانش آموزان استان پرسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ در آیین‌ نمادین بازگشایی مدارس در سمنان ۲ سوال از سوی استاندار سمنان با عنوان‌های (چه کنیم ویروس کرونا به دانش آموزان، خانواده‌ها، و جامعه آسیب کمتری برساند؟) و (برای داشتن جامعه شاد، پرتلاش و توسعه یافته چه کنیم؟) مطرح شد.
همچنین در این آیین‌ نمادین، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به نیابت از استاندار سمنان از دانش آموزان استان دعوت کرد تا به پاس قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا ویروس ، در قالب آثارهای فاخر فرهنگی و هنری و دلنوشته ، از خدمات این عزیزان قدردانی نمایند.
در آیین آغاز نمادین سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مدرسه پیامبر اعظم (ص)، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، خانم مظفر، مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان، بینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با ۱۲۷‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یک هزار و ۸۳ مدرسه در استان سمنان آغاز شد.
هشت هزار و ۴۵۰ معلم آموزش به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در استان سمنان به عهده دارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز