رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد:

روزانه ۱۴ بیمار کرونایی در استان گلستان بستری می شوند/ کردکوی، بندرگر و رامیان در وضعیت قرمز

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۳۸۴۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به صورت میانگین ، روزانه ۱۴ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های استان، بستری می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا فاضل در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان، ضمن تشکر از همکاری سازمان تبلیات اسلامی و هیأت های مذهبی استان در رعایت کردن موارد بهداشتی مورد نظر ستاد کرونا در برگزاری عزاداری های دهه اول محرم گفت: در حال حاضر استان گلستان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار گرفته است.

عبدالرضا فاضل افزود: شهرستان های مراوه تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های کردکوی، بندرگر و رامیان در وضعیت قرمز و مابقی شهرها و شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان های استان در زمینه کرونا، خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت با ثبات درخصوص بستری ها و میزان ترخیص در بیمارستان های استان، به وجود آمده است.

وی با اشاره به این موضوع که بیش از ۲۸۰ بیمار کرونا مثبت در استان بستری هستند، اذعان کرد: به صورت میانگین ، روزانه ۱۴ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های استان، بستری می شوند، همچنین ۸۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۳۹ بیمار کرونایی از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در میان افراد بالای ۶۰ سال در استان گلستان به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آغاز سال تحصیلی گفت: امیدواریم در ادامه روند رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم استان، همزمان با آغاز سال تحصیلی ، همچنان شاهد رعایت موارد بهداشتی باشیم امیدواریم در اواخر مهرماه استان گلستان در وضعیت سفید قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز