رئیس هیات جودولرستان:

آغاز فعالیت جودو به صورت اردویی و گزینشی از مهرماه

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۲:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۴۱۱۵
آغاز فعالیت جودو به صورت اردویی و گزینشی از مهرماه
هادی کردی گفت: فعالیت جودو به صورت اردویی و گزینشی از مهرماه آغاز می شود.

به گزارش رخبرگزاری برناازلرستان ؛ کردی در  اولین جلسه رسمی هیات جودو استان  در سال 99 که با حضور روسای هیات جودو شهرستان ها و روسای کمیته‌های استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی وبا محور از سرگیری فعالیت های جودو برگزارشده بود ، اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده، کرونا آسیب بسیار زیادی به بدنه ورزش کشور و کل دنیا وارد کرده است وتمام تلاش ما بر این است که با توجه به دوری ورزشکاران از تمرینات و مسابقات، با برنامه ریزی حداقل ضریب آسیب دیدگی ورزشکاران را کاهش دهیم.

اوافزود: طی مجوز صادر شده از سوی فدراسیون جودو، فعالیت جودو در استانها به صورت اردوی و گزینشی یعنی انتخاب افراد منتخب و قهرمان با اولویت نونهالان و نوجوانان صادر شده است و فعلاً مجوزی برای بازگشایی باشگاه ها صادر نشده است.

کردی تصریح کرد: انتظارداریم روسای هیات‌های شهرستان‌ها ،طبق دستورالعمل هایی که برای آنها صادر می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت اردویی و گزینشی و در سانس های مختلف فعالیت جودو را شروع نمایند.

رئیس هیات جودو لرستان به جلسه با استاندارلرستان اشاره کرد وگفت:  در جلسه ای که همراه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با استاندار داشتیم ، دستورساخت دومین خانه تخصصی جودو لرستان به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع ، اختصاصی برای جودو صادر شد که این می‌تواند خبر خوشی برای جامعه جودواستان باشد.

 کردی یادآورشد: همین جا لازم میدانم از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون ، قهرمان و پهلوان نامی هم استانی که به صورت ویژه از هیات جودو لرستان حمایت می کند ، تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز