همزمان با اجرای پویش ملی آماده باش؛

دو رکورد ورزشی در البرز به ثبت می رسد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹۵
دو رکورد ورزشی در البرز به ثبت می رسد
همزمان با اجرای پویش ملی آماده باش دو رکورد ملی ورزشی در کرج به همت هیئت ورزش های همگانی البرز وتوسط ورزشکاران این استان به ثبت خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،مسئول ثبت رکوردهای ورزشی هیئت ورزش های همگانی استان البرز در این ارتباط اظهار کرد: رکورد اول مربوط به ثبت حد نصاب جدید یک دقیقه ای برای شنای سوئدی بر روی دو شست انگشت توسط بهروز جلیلوند می شود.

علیرضا محمدی تهرانی افزود: دومین رکورد مربوط به بارفیکس بر روی دو بند انگشت توسط سعید تولابی است که با حضور نمایندگان و داوران کمیته کشوری ثبت رکوردهای ورزشی به انجام خواهد رسید.

وی زمان اجرای این دو ثبت رکورد را چهارشنبه هفته جاری عنوان کرد و گفت: با توجه به آمادگی وانگیزه بالای این ورزشکاران امید بسیاری است که این رکوردها به نام البرز به ثبت برسد.

مسئول ثبت رکوردهای ورزشی هیئت ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به اینکه البرز ورزشکاران توانمندی را در خود جای داده و رکورد داران متعددی از این استان در سطح ملی وبین المللی درخشیده اند گفت: این کمیته در تلاش است با شناسایی افراد مستعد زمینه ثبت رکورد ورزشی آنها را فراهم کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دو ثبت رکورد عنوان شده به شکل انفرادی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت گفت: برنامه های متنوعی برای تشویق علاقمندان به ثبت رکوردهای ورزشی در نظر داریم که پس از کنترل وریشه کنی ویروس کرونا به انجام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز