برگزاری ده‌ها برنامه‌‌ مختلف فرهنگی، ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۴۲۰۸
برگزاری ده‌ها برنامه‌‌ مختلف فرهنگی، ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌‌های مختلف فرهنگی، ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس در استان برگزار خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  محمدحسین حسنی در مورد برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس، «ما قوی هستیم» نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: روزشمار امسال نیز بترتیب، ۳۱ شهریور "اقتدار ، ولایتمداری و همبستگی ملی"، یک مهر "جوانان، سربازان و دانش‌پژوهی"، ۲ مهر "تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری"، ۳ مهر "شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان"، ۴ مهر "معنویت، خانواده و سلامت"، ۵ مهر "رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت"، ۶ مهر "بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی" و ۷ مهر "فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان" خواهدبود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امسال ده‌ها برنامه پیش‌بینی شده که از مهم‌ترین آنها، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از سربازان نخبه و پژوهشگر، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی با عنوان هفته دفاع مقدس و شعار  "ما قوی هستیم" و بنام سرداران شهید دفاع مقدس و تجلیل از زنان و همسران شهدای حوزه ورزش با عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت خواهدبود.

وی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با همراهی تمامی دستگاه‌ها و راهپیمایی خانوادگی بمناسبت هفته دفاع مقدس در صورت تایید ستاد استانی کرونا نیز از دیگر برنامه‌های این هفته خواهدبود.

حسنی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد شروع دفاع مقدس و جنگ است خاطرنشان کرد: امسال به همین مناسبت، هفته دفاع مقدس تبدیل به سال دفاع مقدس شده و برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی با این مضمون و مناسبت‌های مرتبط جنگ تحمیلی در طول سال از جمله یادواره‌های شهدا پیش‌بینی شده است.

حسنی همچنین گفت: برنامه‌های امسال با حضور تمام آحاد جامعه ورزش کشور پرشورتر از سال های گذشته خواهدبود ضمن اینکه بناداریم به مناسبت هفته دفاع مقدس، از مدافعان و حماسه سازان عرصه سلامت تجلیل به عمل خواهدآمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز